معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

این وبلاگ در جهت آشنایی با محصولات شرکت های ایرانی راه اندازی شده است که می توانید با آن و شرکت های ارائه دهنده آن آشنا شوید.
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ

با دستگاه تصفیه هوا مدل هایدن بیشتر آشنا شوید

دستگاه تصفیه هوا هایدن، محصولی است که به جهت ایجاد فضای سالم و تمیز در فضای داخلی ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با طراحی ظاهری زیبا و مناسبی که دارد، انتخابی مناسب برای فضای دکوراسیون شده مسکونی و اداری می باشد. شرکت تهویه سپهر نماینده انحصاری محصولات شرکت هایدن در خاورمیانه، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش می باشد. این شرکت آماده ارائه دستگاه های تصفیه هوای مرغوب و استاندارد به هموطنان عزیز می باشد. کارکرد دستگاه به صورت کم صدا می باشد که این امر باعث می گردد تا انتخابی مناسب جهت استفاده در اتاق مطالعه باشد. دستگاه تصفیه هوا با برند هایدن در دو مدل اصلی دیواری و ایستاده به مشتریان ارائه می گردد. مدل دیواری، با ظرفیت هوای 80 متر مکعب در ساعت می باشد که محصولی سبک و کوچک به شمار می رود. اما مدل اصلی دیگر، مدل ایستاده می باشد که با ظرفیت تصفیه هوای 350 متر مکعب در ساعت فعالیت نموده و دستگاه پر قدرت، قوی و کامل به شمار می آید.


مزایای دستگاه تصفیه هوا

حفظ سلامت افراد به ویژه کودکان در سن رشد.

کمک به داشتن خواب راحت و تمرکز بیشتر.

الکتروموتور فن از نوع DC کم صدا و کم مصرف.

امکان استفاده مستقیم از هوای تازه و یا سیرکولاسیون هوای داخل محیط.

امکان تبادل دمای هوای تازه و هوای محیط جهت کمتر مصرف شدن انرژی.

امکان تنظیم نسبت هوای تازه و سیرکولاسیون.

دسترسی آسان به فیلترها.

اغلب فیلترها دارای قابلیت شست و شو و بدون نیاز به تعویض.

بهترین هدیه برای کودک هوای سالم و تمیز می باشد.


عموما کودکان آسیب پذیری بیشتری در برابر آلودگی هوا دارند  به همین دلیل استفاده از دستگاه تصفیه هوا، انتخابی مناسب برای آن ها به شمار می آید که بتوان آلاینده های مضر را بطور کامل از محیط داخل واحد مسکونی و آپارتمانی حذف نمود. برای این منظور، جهت حفظ سلامتی کودکان و همچنین بزرگسالان، استفاده از این دستگاه اکیدا توصیه می شود. امروزه در کلان شهرها، آلاینده های هوا موجب افزایش بیماری های تنفسی، قلب عروقی ، اعصاب و روان و غیره می گردند ، لذا در شهرهای آلوده جهان پزشکان نسبت به استفاده از دستگاه های تصفیه هوا مناسب توصیه اکید دارند.

انواع تصفیه هوای هایدن

این محصول در انواع مختلف ارائه می شود که از مدل 5 مرحله فیلتراسیون تا 7 مرحله و برای متراژ های مختلف قابل ارائه می باشد. دستگاه تصفیه هایدن ارائه شده توسط شرکت تهویه سپهر کاملا بی صدا بوده و مشکل آلودگی هوای کلان شهر ها از جمله تهران را در داخل محیط ها برطرف نموده و هوایی تمیز و سالم را به ارمغان می آورند.


همچنین، امکان مشاهد عملکرد این دستگاه ها توسط آنالیزور های مخصوص در حضور مشتری در دفتر شرکت تهویه سپهر فراهم می باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
علی شاه حسینی

تصفیه هوا