معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

این وبلاگ در جهت آشنایی با محصولات شرکت های ایرانی راه اندازی شده است که می توانید با آن و شرکت های ارائه دهنده آن آشنا شوید.

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۳۷ ق.ظ

سپتیک تانک پلی اتیلن چیست؟

سپتیک تانک پلی اتیلن از محصولات پر فروش شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد که در ابعاد مختلف دارای قیمت مناسب بوده که بصورت سپتیک تانک پیش ساخته آماده فروش به مشتریان محترم در سراسر کشور می باشد.


استانداری خوزستان، مجتمع تفریحی تجاری مگامال، شرکت مبنا و … از اهم مشتریان سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشند که با توکل به خدای بزرگ، این شرکت توانسته است تا رضایت همۀ مشتریان خود را کسب نموده و روز به روز به مشتریان خود اضافه نماید.


پلی اتیلن یا پلی اتن یکی از ساده ترین و ارزان قیمت ترین پلیمر هاست. پلی اتیلن جامدیست مومی شکل وغیرفعال، که این ماده ازپلیمریزاسیون اتیلن بدست می آید وبطور خلاصه بصورت PE نمایش داده میشود.


سپتیک تانک پلی اتیلن پیش ساخته بصورت اسپیرال

کاربرد اصلی HDPE در صنعت آب و فاضلاب و برای دفع فاضلاب و همچنین حفظ منابع آبی و ذخیره آنها میباشد، زیرا این مواد دارای مقاومت بالادر مقابل خورندگی و مواد شیمیایی و اسیدی هستند.


امروزه شرکت های تولید کننده زیادی در سراسر دنیا در سیستم آب و فاضلاب از پلی اتیلن برای تولید لوله های آبی و فاضلابی وهمچنین مخازن آب شیرین و مخازن نگه دارنده مواد شیمیایی و اسیدی و مخازن نگهدارنده آب های سطحی (Retention tanks) استفاده میکنند.


نکته قابل ذکر این است که هزینه های اعمالی برای یک کارفرما زمانی کاهش پیدا می کنند که در دراز مدت مجبور به بازبینی های مکرر و تعویض اقلام ومحصولات نباشند


سپتیک های پلی اتیلنی هزینه خرید ،نصب و همچنین هزینه نگهداری کمتری را داشته و نیازی به آب بندی و عایق کاری ندارند.


از دیگر مزایای سپتیک های پلی اتیلن پیش ساخته تولیدی این شرکت میتوان به موارد ذیل اشاره نمود


  • سیستم کاملاً آماده
  • نصب ساده و آسان
  • تصفیه دائم
  • آب بندی کامل و دقیق
  • سالم و بهداشتی
  • مقاوم در مقابل حوادثی چون زلزله
  •  سپتیک تانک پلی اتیلن دو جداره دفنی


سپتیک تانک دو جداره اسپیرال به گونه ای طراحی گردیده که مقاومت زیادی در برابر فشار خارجی روی لوله دارد و با شرایط  فشار داخلی کم و یا ثقلی – مدفون در زیر زمین و یا روی زمین و یا زیر آب قابل نصب و اجرا می باشد.


موارد کاربردها


  • جمع آوری و دفع فاضلاب شهری
  • جمع آوری آبهای سطحی
  • انتقال فاضلاب صنعتی
  • مصارف کشاورزی و زهکشی
  • پل های پلی اتیلن و …
  • ویژگی ها و مشخصات مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن


سپتیک تانک پلی اتیلن دو جداره به روش اسپیرال از سایز ۲۰۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر تولید بر اساس استاندارد ISO9969، DIN 16961، ISIRI 9116-2، EN 13476

نحوه اتصال بصورت مکانیکی، کمربند الکتروفیوژن و جوش اکسترودری

امکان تولید لوله در طول های ۱۲ – ۹ – ۶ متری

  

اجزای سپتیک تانک پلی اتیلن دو جداره دفنی فاضلابی


با توجه به تصاویری که در بالا قابل مشاهده می باشد، هر مخزن سپتیک از جنس پلی اتیلن متشکل شده از اجزای مختلفی است که عبارتند از:


فلنچ ورودی، که به عنوان اولین جز اصلی سپتیک تانک پلی اتیلن می باشد و شامل لوله ورودی به سپتیک پلی اتیلن است.

مخزن اولیه، این قسمت از سپتیک تانک پلی اتیلنی به عنوان فعال ترین قسمت این مخزن به شمار می رود که با استفاده از بافل از قسمت دوم مخزن جدا شده است، این قسمت بیشترین حجم مربوط به دستگاه سپتیک از جنس پلی اتیلن را به خود اختصاص می دهد که بصورت تقریبی حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد حجم کل سپتیک تانک را شامل می شود.

دیوارۀ جدا کننده داخلی، که این قسمت به جهت جلوگیری از ورود چربی، روغن شناور شده و معلق و همچنین، لجن موجود به مخزن دوم یعنی مخزن زلال ساز تعبیه شده است.

مخزن زلال ساز فاضلاب، تعبیه این مخزن به جهت ذخیره و نگه داری آب زلال شده و عاری از فاضلاب و لجن شناور می باشد که تقریباً حدود ۳۰ درصد از حجم مخزن سپتیک تانک را به خود اختصاص داده است.

قسمت مربوط به تهویه هوا، تعبیه این قسمت به جهت ایجاد فضای مناسب برای تبادل گازهای تولید شده ( گازهایی که از فرآیند های بی هوازی فاضلاب به دست می آید ) به بیرون از مخزن در نظر گرفته می شود. گاز موجود در این قسمت معمولا گاز متان و گاز سولفید هیدروژن است که باید از مخزن سپتیک پلی اتیلن خارج شود.

قسمت خروجی فاضلاب، که این قسمت تشکیل شده از بافل و لوله خروجی مربوط به سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلنی می باشد.

کارکرد سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلنی


فرآیند کارکرد دستگاه سپتیک تانک از جنس پلی اتیلن ساخت شرکت فرآب صنعت بدین صورت است که در ابتدای امر، فاضلاب موجود از طریق لوله های ورودی وارد مخزن اولیه سپتیک که به عنوان اولین قسمت دستگاه می باشد می شود. همانطور که در بخش قبلی مربوط به اجزای سپتیک پلی اتیلنی ارائه گردید، حجم این قسمت چیزی معادل با دو سوم از حجم کلی مخزن سپتیک تانک را در شامل می گردد.


پس از آن که فاضلاب وارد این قسمت شد، ذرات خارجی و مواد معلق موجود در فاضلاب وارد شده به دلیل برخورداری از وزن بیشتر، به سمت پایین مخزن شروع به حرکت نموده و در کف مخزن به شکل ته نشین جانمایی می شوند.


بخش دیگری از فاضلاب را که از روغن و چربی تشکیل شده است، به دلیل دارا بودن وزن کمتر به نسبت دیگر مواد تشکیل دهندۀ فاضلاب، به سمت بالا حرکت کرده و به صورت شناور بر روی سطح فاضلاب قرار می گیرند.


مواد ته نشین شده در کف مخزن سپتیک، پس از گذشت مدت زمانی، باعث تبدیل شدن به حجمی از لجن می گردد که در این مرحله، باکتری ها و میکرو ارگانیسم ها در این لجن شروع به رشد و تکثیر خواهند نمود.


در فضای به وجود آمده، بر اثر واکنش های بیولوژیکی که در حین رشد و نمو باکتری ها صورت می گیرد باعث می گردد که مواد آلی آلاینده ها، تجزیه و فاضلاب موجود در مخزن سپتیک تصفیه گردد.


همچنین، روی دادن این واکنش ها باعث می گردد تا حجم قابل توجهی از لجن ها به بیوگازها تبدیل شده و در نتیجه، از حجم لجن کاسته شود.


بیوگاز ایجاد شده که اکثراً گاز متان می باشد از طریق قسمت ونت هوا و بر اثر تبادل هوا با محیط خارج از مخزن، از داخل سپتیک خارج می شود.


در مرحله بعد، پساب بخش اول پس از عبور از مسیر جریانی که به واسطۀ دیوارۀ جدا کننده در داخل مخزن تعبیه شده است، وارد مخزن ثانویه سپتیک تانک پلی اتیلنی می گردد. در این شرایط، ذرات روغنی و چربی گونه ای که در فاضلاب باقی مانده است به دلیل سبک بودن آن، بر روی سطح آب شناور گشته و در نتیجه، پساب تصفیه و زلال شده با استفاده از لوله خروجی از مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن خارج می گردد.


نکته قابل توجهی که در این قسمت باقی می ماند، آن است که لجن موجود و انباشته شده در سپتیک تانک پس از گذشت یک الی دو سال می بایست از مخزن تخلیه گردد.


توجه


هنگام تخلیه لجن، راهکار مناسب آن است که قسمتی از لجن موجود، در داخل مخزن سپتیک فاضلابی باقی بماند تا لجن حاوی باکتری های بی هوازی و میکروارگانیسم های موثر، کماکان در فرآیند تصفیه قرار داشته و از ایجاد زمان مجدد به جهت راه اندازی فرآیند بیولوژیکی سپتیک و دوباره کاری در کارکرد تصفیه فاضلاب سپتیک تانک پلی اتیلن جلوگیری گردد.


 


مزایای استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن دو جداره دفنی


  • طول عمر حداقل ۵۰ سال
  • مقاومت بالا در برابر اشعه ماورابنفش UV
  • مقاومت شیمیایی بسیار جالب در مقابل اسید ها، بازها، گازهای حاصله از فاضلاب
  • مقاومت در برابر خورندگی خاک و مواد اسیدی موجود در خاک
  • وزن سبک که موجب حذف بسیاری از هزینه های سربار می شود
  • انعطاف پذیری عالی جهت استفاده بهینه در مناطق ناهموار
  • نصب آسان و سریع
  • مقاومت خوب در برابر شکستگی و ترک (در مقابل زلزله)
  • ضریب زبری بسیار ناچیز


خواهشمند است جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص سپتیک تانک پلی اتیلنی با کارشناسان فنی ما با شماره های ۳-۲۶۳۱۸۳۳۲ ، ۲۶۳۱۴۱۹۸ ، ۲۲۳۲۰۰۵۸ و ۰۹۱۲۳۳۵۵۹۶۰ تماس حاصل فرمایید.


به نقل از فرآب صنعت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۳۷
علی شاه حسینی
جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۳۲ ق.ظ

عملکرد کولر با استفاده از سیستم سرمایش تبخیری

در این مقاله قصد داریم تا با عملکرد کولر آبی که از سیستم سرمایش تبخیری استفاده می کند بیشتر آشنا شویم. کولر دستگاه خنک سازی است که کارکرد آن با فرایند سرمایش تبخیری بوده و هوای محیط را خنک می نماید. سرمایش تبخیر به فرایندی گفته می شود که در آن از تبخیر، به عنوان یک جذب کننده گرما به صورت طبیعی یاد می شود.


پس از آنکه گرمای هوا در این فرایند جذب گردید از گرمای نهان آن به عنوان ابزاری به جهت تبخیر آب موجود استفاده می گردد. البته شایان ذکر است که میزان گرمای جذب شده به میزان آبی که تبخیر می شود بستگی خواهد داشت.


منشا فرایند سرمایش تبخیری به هزاران سال قبل بر می گردد که بیشتر در تمدن ایران باستان و همچنین مصر مورد استفاده قرار می گرفته است. اما دستگاه های خنک کننده تبخیری نوین، با توجه به نمونه های اولیه ای که در اوایل سال ۱۹۰۰ در آمریکا ساخته شده بود تولید می شوند.


سرمایش تبخیری این قدرت را دارد که به شکل غیر مستقیم، مستقیم، اتوماتیک و یا مختلط صورت گرفته و انجام شود. قابل توجه است که در سرمایش مستقیم تبخیری، میزان آب موجود در هوای خنک شده افزایش می یابد اما در سرمایش تبخیری به صورت غیر مستقیم، تبخیر در داخل یک مبدل حرارتی صورت می گیرد و میزان رطوبت موجود در هوای خنک شده، تغییر نخواهد نمود.


از آنجاییکه رطوبت نسبی بر اساس نرخ تبخیر قابل تغییر بوده و بالا بودن این نرخ باعث افزایش رطوبت نسبی نیز می گردد، لذا این اتفاق ممکن است  باعث عدم آسایش محیط گردد.


از لحاظ دید استاندارد، روش مورد استفاده در سرمایش تبخیری می بایست در مناطقی اجرا گردد که دارای رطوبت نسبی به شکل کم می باشد.


در صورتی که فرایند تبخیر، به شکی طبیعی صورت گیرد، در این حالت به آن تبخیر خود به خودی نیز گفته می شود. خنک نمودن محیط با استفاده از فرایند تبخیر خودبخودی در صورتی صورت می گیرد که سطح آب به صورت راکد و یا همانند حوضچه یا فواره آب وجود داشته باشد


نکته بسیار مهم دیگر این است که هنگامی که عمل تبخیر توسط دستگاه های مکانیکی صورت می گیرد در این شرایط به آن تبخیر مختلط نیز گفته می شود. در این نوع از روش تبخیر، بدیهی است که انرژی مصرف می شود اما باید بدانیم که میزان انرژی مورد استفاده و مصرفی در برابر تهویه مطبوع بسیار کمتر خواهد بود.


نکته قابل توجه در این زمینه آن است که اساس و ساختار روش سرمایش تبخیر، ترمودینامیک تبخیر آب و یا به عبارت دیگر، تغییر حالت آب از مایع به بخار می باشد.


یکی از موارد بسیار جالبی که در مورد کولر های آبی وجود دارد آن است که قدیمی ترین نمونه کولر آبی جهان که به عنوان بادگیر در نظر گرفته می شود در واقع هزاران سال پیش در ایران اختراع گردیده شد که نمونه بارز آن بادگیر های یزد و بادگیرهای مورد استفاده در شهر های خشک و بیابانی می باشد.


عملکرد بادگیر بدین صورت است که هوای جاری بیرون از خانه را به سمت داخل بادگیر کشیده و با استفاده از تشت های آبی که درون آن قرار گرفته شده است، هوا را خنک نموده و هوای جاری را سبک می نماید و در انتها به سمت داخل خانه هدایت می کند.


کولر آبی از چه مواردی تشکیل شده است؟

* کانال خروجی کولر، که مابین دریچه هوا و همچنین برزنت قرار گرفته است. نکته بسیار مهمی که در این راستا وجود دارد آن است که در صورتیکه بتوان، از برخورد نور آفتاب با کانال خروجی کولر جلوگیری نمود، می توان سرمای تولید شده را با تلفات کمتر و راندمان بهتر به سمت داخل ساختمان انتقال داده که این کار باعث افزایش راندمان خنک سازی کولر آبی می گردد.


* کانال داخلی، که در داخل کولر قرار داشته و پروانه در مقابل آن قرار دارد.


* فلوتر یا شناور، وظیفه  فلوتر ثابت نگه داشتن میزان آب داخل مخزن کولر می باشد.


بدنه کولر و پارچه برزنتی، که به جهت جلوگیری از انتقال لرزش‌های کولر و کانال خارجی لازم است تا از برزنت استفاده گردد که * در این راستا باید توجه نمود که پارچه برزنت باید کاملا سالم باشد.


* ناودان‌ها، که به جهت ورود و همچنین توزیع آب، بر روی هر یک از درپوش‌های کولر مسیری وجود دارد که به آن ناودانی گفته می شود.


* پولی بزرگ و پولی کوچک، که  توسط دو پولی و تسمه رابط بین آنها، نیروی مکانیکی به وجود می آید، در الکتروموتور به محور فن منتقل می شود. باید توجه داشته باشید که هم راستا بودن ۲ پولی اهمیت بسیار بالایی دارد که باید آنرا مد نظر قرار داد.


* آب پخش کن یا سه راه آب، که وظیفه پخش و توزیع آب را در داخل کولر بر عهده دارد.


* فیوز برق، که در راستای حفاظت کولر در برابر خطرات الکتریکی همچون اضافه بار از آن استفاده می شود.


* اجزای الکتریکی کولر آبی به همراه کابل رابط به صورت ۴ سیم که به جهت انتقال و توزیع برق از کلید کنترلی به کولر از آن استفاده می شود.


* جعبه ترمینال، که وظیفه ایجاد اتصالات مطمئن را برعهده داشته و به صورت عایق از بدنه می باشد.


* پمپ آب کولر، که وظیفه هدایت آب از قسمت مخزن به سمت ناودان ها را بر عهده دارد.


* کلیدهای کنترلی کولر، که به جهت راه اندازی و کنترل موتور در دو حالت کند و تند به همراه پمپ آب از آن استفاده می شود.


* الکتروموتور بصورت ۲ سرعته، که جهت به چرخش در آوردن فن در کولر از آن استفاده می گردد که این قسمت خود شامل موارد ذیل می باشد.


۱- خازن راه انداز ۲- خازن اصلاح ضریب قدرت ۳- کلید گریز از مرکز ۴- سیم پیچ راه انداز ۵- سیم پیچ دور کند ۶- سیم پیچ دور تند


نحوه کارکرد کولر آبی چگونه است؟

آب موجود در داخل مخزن کولر، توسط الکترو پمپ از قسمت تشتک به سمت ناودان های موجود در بالای پوشال ها / شبکه های سلولزی هدایت می شود و سپس بر روی آن سرازیر می گردد و آنها را خیس می کند.


سپس الکترو فن، هوا را از روی پوشال های مرطوب مکش کرده و به سمت کانال کولر هدایت می کند که از طریق کانال، هوای مرطوب و خنک به سمت داخل ساختمان هدایت می گردد.


این نوع از کولر ها در قسمت هایی که دارای آب و هوای خشک می باشند با بازده بسیاری خوبی کار خواهد نمود اما در نقاط مرطوب و کنار دریا کارایی چندانی نخواهد داشت. در صورتیکه کولر آبی سلولزی به همراه سیستم تصفیه هوا این مشکل را برطرف نموده و در همه موارد و شرایط آب و هوایی کارایی داشته و راندمان خنک سازی بسیار بالایی را خواهد داشت که می توان از آن استفاده نمود.


منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۳۲
علی شاه حسینی

روغن کنجد ازنظر حکمای طب سنتی طبیعت گرم و تر دارد و روغنی است با رنگ طلائی مایل به زیتونی و طعم مطبوع کنجد که خواص آن عبارتند از:

  • تنها روغن حاوی آنتی اکسیدان طبیعی سرشار از ویتامین E
  • پیشگیری از سرطان
  • مفید برای قلب و مغز
  • ضد عرق سوز شدن
  • ماساژ آن موجب درخشندگی و نرم شدن پوست است 

رنگ این روغن بسته به زمین کاشت ، از طلائی تا زیتونی است و طعم مطبوع کنجد دارد . تنها روغن حاوی آنتی اکسیدان طبیعی است و سرشار از ویتامیناست . پیشگیری کننده از سرطان ، مفید برای قلب و مغز ، ضد عرق سود شدن ، ماساژ آن موجب درخشندگی و نرم شدن پوست است .

 

آنالیز هر ۱۰۰ گرم روغن کنجد:

 

  • اسید های چرب اشباع شده : ۱۲ گرم ) ۱۳ % )
  • اسید های چرب اشباع نشده یگانه : ۳۸ گرم  )۴۲%(
  • اسید های چرب اشباع نشده چند گانه : ۴۱ گرم ( ۴۵% (

 صور داروئی و درمانی روغن کنجد :

  •  

    درمان چربی خون
  • درمان ضعف عمومی بدن
  • درمان پوکی استخوان
  • درمان ریزش مو و رفع ضعف پیازمو
  • تقویت حافظه
  • تقویت قوای جنسی
  • درمان و تسکین دردهای آرتروز
  • درمان ورم های داخلی گوش
  • درمان خارش و زبری پوست و ترک آن
  • درمان محل سوختگی ( ورم و سوزش ناحیه سوخته شده )
  • درمان ورم ملتحمه چشم و حساسیت چشم
  • درمان زخم های داخلی و التیام زخم و سوختگی
  • درمان قطع قاعدگی در زنان
  • درمان خونریزی بواسیر
  • رفع و تسکین درد چشم
  • رفع قولنج و درد شکم
  • رفع گرفتگی ماهیچه و تحلیل ورم آن
  • رفع خشکی مخاط بینی
  • جلوگیری از سرطان پروستات در مردان
  • خون ساز و رفع کم خونی

ایران کلد پرسینگ این روغن را با استفاده از دستگاه روغن گیری پرس سرد تولید و در ظروف ۲۰ لیتری مخصوص مواد غذائی عرضه می کند.

آشنایی بیشتر با روغن کنجد

روغن کنجد، از جمله مواد غذایی است که این روز ها بیش از هر زمان مورد توجه خانواده ها قرار گرفته شده و از پنج هزار سال گذشته تا به امروز، همیشه مورد استفاده قرار گرفته می شده است. دانه کنجد به عنوان یکی از مفید ترین و مغذی ترین مواد غذایی و خوراکی که از گیاهان دارویی گرفته شده است شناخته می شود.

 

دانه کنجد همیشه اهمیت بسیار فراوانی نزد بشر داشته است تا جاییکه در هزاران سال گذشته، برخی از پادشاهان، بخشی از دستمزد افراد را با دانه کنجد پرداخت می نمودند. دانه کنجد دارای خواص بسیار زیادی می باشد که می توان گفت، هر دانه کنجد شامل ۵۰% روغن خالص می باشد.

 

همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره گردیده شد، روغن کنجد از دانه گیاهان کنجد به دست می آید که امروزه، این روغن گیاهی با استفاده از دستگاه روغن گیری پرس سرد از دانه روغنی کنجد گرفته می شود و همواره به عنوان یک داروی گیاهی درمانی، در میان خانواده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

علاوه بر اینکه از روغن کنجد به عنوان یک داروی گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز این محصول ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که به آن اشاره گردیده شد، عمده مصرف روغن کنجد به صورت مواد خوراکی می باشد و در کنار آن در صنایع داروسازی به عنوان حلال در محلول های تزریقی عضلانی از آن استفاده می شود.

 

نکته بسیار جالبی که در این راستا باید به آن توجه نمود آن است که استعمال خارجی روغن کنجد برای ماساژ بر اندام های مختلف بدن بسیار رایج می باشد و در این راستا از آن استفاده می گردد. در ادامه این مطلب با اطلاعات هیجان انگیزی در مورد این ماده خوراکی – دارویی ارزشمند آشنا خواهیم شد.

 

روغن کنجد و فواید آن

از آنجایی که کنجد به عنوان بزرگترین منبع پروتئین گیاهی محسوب می شود، این مقدار پروتئین طبیعی و گیاهی باعث شده است تا این روغن ارگانیک به عنوان بهترین روغن خوراکی و گیاهی شناخته شود که دارای بالاترین حد پروتئین گیاهی می باشد. از این جهت می توان به ارزش غذایی این محصول ارزشمند پی برد و روغن کنجد را به عنوان بهترین انتخاب برای وعده های غذایی در نظر گرفت.

 

استفاده از روغن کنجد به جهت وجود کلسیم در کنجد، انتخابی مناسب در وعده های غذایی به جهت داشتن دندان های سالم می باشد و از آنجاییکه این محصول بر روی سلامت دندان ها تاثیر مستقیم خواهد گذاشت؛ از اینرو، استفاده از آن موثر خواهد بود و همچنین باعث سفیدی دندان ها می گردد.

 

از دیگر مزایای دانه کنجد و استفاده از روغن طبیعی کنجد، پیشگیری از دیابت می باشد. از آنجاییکه دانه های کنجد حاوی منیزیم و دیگر مواد مغذی می باشد، در این راستا، دانه های کنجد و روغن کنجد انتخابی مناسب به جهت مبارزه با دیابت می باشد و می تواند کمک بسیار زیادی به بیماران دیابتی داشته باشد.

 

یکی دیگر از فواید ارزندۀ استفاده از روغن کنجد، ایجاد استحکام استخوان ها می باشد. در صورتیکه از روغن کنجد بصورت مداوم استفاده گردد، این اتفاق باعث می گردد تا افزایش تراکم استخوان به وجود آمده و سلامت استخوان تضمین گردد. باید به این نکته توجه داشته باشید که دانه کنجد به عنوان یک منبع بزرگ و ارزنده از کلسیم می باشد که این ماده تاثیر مستقیم بر سلامت استخوان ها خواهد داشت.

 

افرادی که از یبوست رنج می برند، استفاده از روغن کنجد به شدت به آنها پیشنهاد می گردد. دانه کنجد سرشار از فیبر می باشد که باعث هموار نمودن راه سیستم گوارش بدن انسان شده و استفاده از آن باعث می شود تا سیستم گوارشی و روده سالمی داشته باشید.

 

کاهش فشار خون در افراد دارای فشار خون بالا و افزایش زیبایی پوست، از جمله مزایای دیگر روغن کنجد می باشد. روغن طبیعی کنجد دارای درصد بسیار زیادی از اسیدهای چرب اشباع نشده می باشد که وجود این اسید باعث کاهش فشار خون می گردد. همچنین، اسید های چرب موجود در دانه های کنجد باعث می گردد تا استفاده از روغن کنجد، به عنوان یک رطوبت رسان خوب برای پوست های خشک در نظر گرفته شده که همین امر باعث می گردد تا از پیری زودرس پوست جلوگیری گردد و استفاده مکرر آن به بازسازی بافت های آسیب دیدۀ پوست کمک کند.

 

پیشگیری از سرطان، از نکات بارز و بسیار مهم این روغن طبیعی می باشد. با توجه به اینکه دانه های کنجد حاوی ترکیب ضد سرطان به نام فیتات می باشد که این مادۀ دارویی ارزنده به همراه وجود منیزیم در دانه های کنجد باعث گردیده تا این دانۀ گیاهی و روغنی بدست آمده از آن، به عنوان یک دانۀ طلایی شناخته شود که باعث جلوگیری و پیشگیری از سرطان می گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۲۵
علی شاه حسینی

۳ روش جذاب جهت استفاده از تبلیغات داستانی در اینستاگرام

چگونه می توانیم با استفاده از ۳ روش موثر در اینستاگرام، فروش کسب و کار خود را افزایش دهیم؟

آیا تا به حال تجربه تبلیغات داستانی در اینستاگرام یا تبلیغ در اینستاگرام رو داشتید؟

تا به حال شده که به فکر تبلیغ نمودن محصولات خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید؟

آیا می دانستید که Story اینستاگرام، ابزار بسیار مناسبی جهت تبلیغ در اینستاگرام محسوب می شود و می تواند کمک شایانی به کسب و کار شما و در نتیجه، رونق اقتصادی تجارت شما داشته باشد؟

در حال حاضر، اینستاگرام امکانی را فراهم نموده است تا کسب و کارهایی با اندازه های گوناگون قادر باشند تا تبلیغات داستانی کامل و یکپارچه ای را به مخاطبین مورد هدف خود تحویل نموده و برند و محصولات خود را به آنها معرفی نمایند.

در این مقاله، شما می توانید با ۳ روش جذاب و هیجانی جهت استفاده از تبلیغات داستانی در اینستاگرام آشنا شوید و با بهره گیری از آن در جهت پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ خود، فروش کسب و کار خود را افزایش دهید.

 

تبلیغات داستانی اینستاگرام چیست؟

بخش داستانی اینستاگرام یا همان ( Story )، در قسمت بالا و در بخش User Instagram Feeds جانمایی شده است و باعث می شود تا مدت ۲۴ ساعت تمامی تصاویر و یا فیلم های داستانی ذخیره شده قابل مشاهده باشد.

روند نمایش استوری های اینستاگرام بدین صورت است که داستان ها بصورت سلسله وار (ادامه دار) از Story کاربری به Story کاربر دیگر رفته و نمایش داده می شود. جایگاه تبلیغات Story های اینستاگرامی، مابین دو کاربر مختلفی است که آنها را دنبال می کنید.

این تبلیغات فقط برای تلفن های همراه ایجاد شده و در نسخه رایانه های خانگی دسکتاپ وجود ندارد.

 

Instagram Story Ads

 

این تبلیغات بصورت یکپارچه می باشند و برای بسیاری از کسب و کارها و تجارت های مربوطه به عنوان یک ارزش تبلیغاتی ویژه در نظر گرفته می شوند.

تصاویر تبلیغاتی در اینگونه از مدل های تبلیغات دیجیتالی، بصورت Sponsored برچسب زده می شوند اما متن و حروف به حدی کوچک بوده که بسیاری از کاربران به سختی متوجه آن می شوند.

بزرگترین ایراد این روش آن است که تبلیغات به شدت قابلیت محو شوندگی داشته و برخلاف دیگر تبلیغات ( و داستان ها ) مشاهده کنندگان قادر به مشاهده دوباره آن نمی باشند.

باید توجه داشته باشید که تبلیغات شما باید از یکپارچگی برخوردار بوده و محتوای مورد استفاده با یکدیگر هم راستا و مرتبط باشند تا بصورت موثر بر روی مخاطب تاثیرگذار باشد.

اگرچه با استفاده از سیستم تبلیغاتی استثنایی فیس بوک می توان Story های اینستاگرامی را ایجاد نمود ( با توجه به هدف گیری بی نظیر آنها )، اما این مدل برخلاف انواع دیگر از فرمت های تبلیغاتی بوده و بنابراین شما برای رسیدن به آن نیازمند راه و روش دیگری می باشید.

 

برخی از بهترین و مهم ترین تمرینات معین برای تبلیغات داستانی اینستاگرامی عبارتند از :

استفاده از برندسازی وسیع و شفاف. از آنجاییکه کاربران نمی توانند بعدا تبلیغات شما را بررسی کنند، به همین دلیل شما باید سریعا و بدون فوت وقت به نکته و منظور اصلی اشاره نموده و به بیننده تبلیغات، راه های ارتباطی با برندتان را در اختیارشان قرار دهید تا امکان برقراری ارتباط با شما میسر شود.

جهت توسعه یافتن و قد علم نمودن نام کسب و کارتان، سعی کنید از متن های شفافی که در تضاد با تصاویر یا ویدیو می باشند استفاده نمایید. این موضوع به کاربران کمک می کند تا بدانند که در نوبت بعدی دنبال چه شخصی و یا برندی بگردند.

 

Instagram Ads Story

 

مفهوم و ایده را ساده نگه دارید

با توجه به این نکته که کاربران نمی توانند تبلیغات داستانی اینستاگرام را دوباره مشاهده نموده یا به عقب برگردانند. بنابراین سعی کنید مفهوم و ایده تبلیغتان را ساده در نظر گیرید تا کاربران بتوانند آن ایده را به سادگی دنبال نمایند.

 

بهره گیری از کل صفحه نمایش (Full Screen)

برخلاف دیگر فرمت ها و انواع تبلیغات، تبلیغ داستانی اینستاگرامی شما، کل صفحه نمایش تلفن همراه کاربر را در برمی گیرد.

جهت استفاده حداکثری از این موضوع، سعی کنید از تصاویر کاملا عمودی که بصورت کراپ شده در پست های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد بهره گیری نمایید. همچنین می توانید در تبلیغات خود از CTA ها استفاده نمایید تا شخص بیننده امکان مراجعه به صفحه مورد نظرتان را داشته باشد.

 

موثر ترین شیوه و روش استفاده از تبلیغات به روش داستانی در اینستاگرام چیست؟

در قسمت زیر به ۳ روش مناسب اشاره خواهیم نمود که در راستا تبلیغات محصولات و برند خود از آنها می توان استفاده نمود.

 

۱-  کنترل و هدایت نام تجاری و هوشیاری محصول

کنترل و هدایت برند و همچنین هوشیاری محصول، کاربری فوق العاده ای برای تبلیغات داستانی اینستاگرام خواهد داشت که با در نظر گیری این موضوع که دستیابی یا Reach، هدفی است که برای آن تصمیم به طراحی و راه اندازی کمپین می کنید، باعث می شود تا تبلیغات داستانی اینساگرام شما معنایی دوباره پیدا کند.

پیشنهاد می کنم تصویر یا ویدیویی برای جلب توجه کاربران انتخاب نمایید. سپس نام برند خود را بصورت کاملا واضح بر روی آن قرار دهید تا پس از مشاهده تبلیغ و تحریک و جلب توجه کاربران، امکان پیگیری کسب و کارتان توسط کاربر به راحتی قابل انجام باشد.

در این راستا پیشنهاد می کنم به مثال زیر توجه کنید کههدف از تبلیغ اینستاگرامی زیر، نمایش تصویر بازی تخته، نام و قیمت آن می باشد.

این تبلیغ اینستاگرامی، تبلیغی سریع بوده که در زمان کم، مقدار زیادی از توجهات را به جهت ایجاد هوشیاری نسبت به محصولات ایجاد می کند و فضای ذهنی کاربر را به گونه ای قرار می دهد که پس از اتمام تبلیغ، کاربر قادر به جستجوی محصول تبلیغ شده باشد.

 

Instagram Story Ads Exp

۲- استفاده از UGC

محتوای تولید شده توسط کاربر ( یا UGC) با توجه به اینکه کاربران آنرا تولید می کنند، به عنوان یکی از موثر ترین انواع رسانه ها به جهت بازاریابی در نظر گرفته می شود.

شما می توانید مخاطبین خود را تشویق کنبد تا خلاق بوده و در راستای تولید محتوای جذاب به شما کمک کنند.

 

Instagram Story Ads UGC

 

از تبلیغات داستانی اینستاگرام، می توانید به عنوان ابزاری به جهت تماس برای کاربران در راستای ایجاد UGC استفاده نمایید. علت اهمیت آن این است که اکثر کاربران بدنبال آن هستند که بدانند شما چه نوعی از انواع محتوا را مد نظر دارید و این فرصتی عالی برای ایجاد ارتباط و ایجاد UGC برای کسب و کار شما می باشد.

 

۳ – اطلاع رسانی فروش ویژه

یکی از مواردی که همیشه برای عموم مردم جذابیت ویژه ای را به همراه داشته است، فروش ویژه و ارائه تخفیفات در فروشگاه ها می باشد.

باید در نظر داشته باشید که مردم همیشه فروش را دوست دارند که در این راستا، استفاده از تبلیغ داستانی اینستاگرامی، می تواند ابزار بسیار پر قدرت و مناسبی در جهت اطلاع رسانی و اعلان فروش ویژه بوده و به سرعت نگاه کاربران را به فروش ویژه جلب نماید.

یکی از برندهایی که از تبلیغات اینستاگرامی به بهترین نحو ممکن استفاده نموده است، برند اکسپرس می باشد.

اکسپرس از این روش تبلیغاتی، برای اطلاع رسانی فروش ویژه و مقرر نمودن تخفیف ۴۰% برای فروش همه اجناس فروشگاه خود استفاده نموده است.

 

Instagram Story Ads Express

 

همین حالا تبلیغات داستانی اینستاگرامی خودتان را ایجاد کنید

با استفاده از سیستم تبلیغات فیس بوک، می توانید هم از طریق Power Editor و هم از طریق Ads Manager، تبلیغات داستانی اینستاگرامی خود را ایجاد کنید.

برای راه اندازی تبلیغات داستانی در اینستاگرام، در این قسمت باید هدفی که مد نظرتان می باشد و می خواهید برای بدست آوردن آن، تبلیغتان را راه اندازی کنید مشخص نمایید.

باید تعیین کنید که از تبلیغات اینستاگرامی، چه چیزی مد نظرتان است.

مد نظرتان ترافیک است و یا تعامل. تعداد بازدید برای تصاویر ویدیویی مهم است یا تعداد نصب اپلیکیشن.

در این قسمت تمامی موارد وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب نموده و برای کمپین تبلیغاتی خود آنرا در نظر بگیرید.

 

instagram story Set

 

پس از آنکه در تنظیمات مربوط به راه اندازی تبلیغات، صفحه خود و همچنین، مخاطبین بازار هدفتان را مشخص نمودید، در مرحله بعد باید محل جایگذاری تبلیغ را انتخاب کنید که در این قسمت باید پلتفرم اینستاگرام انتخاب گردد.

با انتخاب گزینه Edit Placements Option ، بر روی گزینه پلتفرم کلیک نموده و اینستاگرام را انتخاب کنید و پس از آن بر روی Stories کلیک کنید.

 

instagram story Set 2

 

پس از مشخص نمودن پلتفرم تبلیغات خود، در مرحله بعد باید نوع محتوای تبلیغ رو مشخص کنید که در این قسمت باید یکی از گزینه های Single Image یا Single Video را انتخاب نمایید.

باید توجه داشته باشید که نمی توانید از فرمت ها و انواع دیگر فرمت های بصری برای این نوع از تبلیغات استفاده نمایید.

اندازه تصویر پیشنهادی ۱۰۸۰X1920 پیکسل می باشد یا نرخ تصویر کمتر مساوی با ۹:۱۶ باشد.

 

instagram story Set 3

 

نکته ای که باید هنگام راه اندازی تبلیغ داستانی اینستاگرامی با استفاده از این روش ( راه اندازی تبلیغ توسط فیسبوک ) در نظر داشته باشید آن است که در این روش بر خلاف دیگر مدل های تبلیغاتی اینستاگرامی، امکان قرار دادن لینک به سایت و یا استفاده از دکمه CTA بر روی فایل تبلیغ وجود ندارد.

 

سخن پایانی

تبلیغات داستانی اینستاگرامی، روش جدیدی در زمینه بازاریابی اینترنتی می باشد که مسیر هیجان انگیزی به جهت تبلیغات برای کسب و کار ها فراهم می کند.

در حال حاضر با توجه به امکانات خوبی که اینستاگرام برای کسب و کار ها فراهم نموده است، شما می توانید تبلیغات یکپارچه تصویری و ویدیویی را مابین استوری های کاربران قرار داده و با توجه به این امکان شگفت انگیز، کاربران و مشتریان بازار هدف خود را بدست آورید.

این مدل از تبلیغات اینترنتی، برای تمامی کسب و کارها با اندازه های مختلف در دسترس می باشد و می تواند نتایج فوق العاده ای را برای تلاش هایی که در راستای بازاریابی در اینستاگرام صورت می گیرد، برای کسب و کار فراهم آورد و نتایج بدست آمده برای آنها را بهبود بخشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ اگر شما بخواهید از این روش تبلیغ در بازاریابی اینترنتی خود برای برندتان استفاده نمایید، چگونه از تبلیغات داستانی اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید؟

با توجه به مواردی که در این مقاله به آنها اشاره گردید، از نظر شما کدام مورد بیشتر از دیگر موارد کارآمد تر و موثرتر می باشد؟ خوشحال می شویم نظرات، دانش و تجربه خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.


منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۱۷
علی شاه حسینی
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

کولر آبی تهویه سپهر

کولر آبی

کولر ارائه شده توسط شرکت تهویه سپهر، محصولی ارزنده و نوین می باشد که به واسطه افزایش خنک سازی محیط و دارا بودن سیستم کاهش مصرف برق، توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را بدست آورد.

شرکت تهویه سپهر در صنعت تاسیسات و تولید محصولات سیستم های مطبوع سرآمد و پیشرو بوده و محصولات خود را با راندمان بالا و کیفیتی کم رقیب به دست شما عزیزان می رساند.این برند معتمد و نام آشنا که در طی سالیانی که جلب اعتماد مشتریان خود را به نیک نامی جلب نموده است، با اندوخته ای گران از تجربیات به محصولات با کیفیت تر و پر طرفدارتر روی آورده است.

جهت دریافت هرگونه اطلاعات فنی در جهت درخواست استعلام قیمت کولر می توانید با کارشناسان فنی شرکت با شماره 02188322011 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای تماس با دیگر واحد های مربوطه خواهشمند است به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.


معرفی کولر تولید شرکت تهویه سپهر

کولر آبی سلولزی هوشمند به همراه سیستم تصفیه هوا کم مصرف و پیشرفته تولید شده توسط شرکت تهویه سپهر، محصولی جدید و موفق از این شرکت بوده که  توان موتور کوپل مستقیم (بدون تسمه، بدون پولی و بدون یاتاقان) از شاخصه های ممتاز آن است.

این موتور از نوع فیش باخ می باشد که این موتور ها به دلایل زیادی عملکرد بسیار بهتری نسبت به مدل های تسمه ای دارند.

شایان ذکر است که در انواع کولر، ترموستات هوشمند و پیشرفته وظیفه کنترل دقیق دمای محیط را برعهده می گیرد. از دیگر مزایای این مدل از کولر ها، استفاده از پد سلولزی در کولر به جای پوشال های معمولی است که هر سال در شروع تابستان از مغازه ها خریداری و در کولر قرار داده می شود.

این نوع از محصولات در ظرفیت های 5000 و 7000 متر مکعب در ساعت و دیگر ظرفیت ها قابل ارائه به مشتریان عزیز می باشند که می توان با استفاده از سیستم های جدید در این کولر ها، میزان سرمایش و راندمان را افزایش داده و بیشترین بهره وری را بدست آورد.

از مزایای استفاده از پد سلولزی به جای پوشال می توان به مواردی چون:

بازدهی بیشتر

کاهش مصرف برق

کاهش رسوب گیری

افزایش درصد جذب آب

عدم تشکیل قارچ بر روی بدنه و موارد دیگر اشاره نمود.

استفاده از پد سلولزی در کولر آبی سلولزی به جهت وجود ساختار هندسی منظم، باعث می شود که توزیع آب بصورت یکنواخت بر روی آن صورت گرفته و در نتیجه، خنک سازی بهتر و بیشتری صورت پذیرد.از دیگر مزایای پد سلولزی به نسبت پوشال، می توان به جذب بالای آب که حدودا معادل 100 لیتر در هر متر مربع پد می باشد اشاره نمود که موجب می گردد سطح تماس هوا با آب بیشتر شود.

همچنین به دلیل وجود ضخامت و عدم وجود منافذ بزرگ، از ورود هوای آلوده و گرد و غبار به داخل کولر جلوگیری نموده و در نتیجه، هوای سالم تری را خواهیم داشت. پد های سلوزی حدودا 5 سال عمر مفید خواهند داشت و می توان از آن استفاده نمود.

از آنجایی که استفاده از پد سلولزی، حمل قطرات ریز آب به صورت تبخیر نشده را در جریان هوا به حداقل می رساند، از این رو انتقال باکتری های مضر تنفسی کاهش یافته و در نتیجه هوای مطبوع سالم تری را تامین می نماید.

حذف تسمه و فولی در انواع کولر برند تهویه سپهر

تمامی محصولات سوپر کولر شرکت تهویه سپهر، برخلاف انواع دیگر کولر رایج در بازار فاقد تسمه و فولی بوده و از یک الکترو موتور کوپل به صورت مستقیم بهره می برند.

از جمله مزایای سیستم کوپل مستقیم در کولرهای تهویه سپهر می توان به موارد زیر اشاره نمود.

صدای کمتر

مصرف برق کمتر

استهلاک کمتر نسبت به الکترو موتور های رایج که با تسمه و فولی کار می کنند.

امکان تنظیم دور فن به میزان دلخواه در صورتی که در کولرهای رایج تعداد دور فن فقط 2 دور کند و تند می باشد.

یکی از عوامل دم کردن هوا تزریق هوای بیشتر از نیاز می باشد، این مشکل در کولر های تهویه سپهر بعلت وجود قابلیت هوادهی متغییر VAV - Variable Air Volume حل شده است.

تاریخچۀ کولر

از آن جایی که کولر آبی در ایران بیش از هر جای دیگری در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، گاها این نوع از کولر ها با عنوان کولر ایرانی در سراسر دنیا شناخته می شوند.

ساختار کولر های آبی بر اساس قدیمی ترین نمونه کولر در جهان یا همان بادگیر ها طراحی شده است که در حدود هزاران سال پیش در مناطق مختلف ایران مورد استفاده قرار می گرفته و برای اولین بار در ایران اختراع گردید.

بادگیر ها یا کولر های سنتی ایرانی، برج هایی هستند که به جهت تهویه، بر روی پشت بام خانه ها ساخته می شده و همچنین در برخی مناطق نیز بر روی آب انبارها و دهانه های معادن به منظور تهویه مورد استفاده قرار می گرفته است. کارکرد بادگیرها به این صورت است که هوای جاری موجود در بیرون از ساختمان و منزل را به سمت داخل خود کشیده و با استفاده از تشت های آبی که درون آن تعبیه شده است، هوا را خنک و سبک نموده و به داخل منازل هدایت می کند.

مسیر خنک سازی در بادگیرها به این ترتیب بود که هوای خنک از بادگیر که در واقع نوع ابتدایی تهویه مطبوع در نظر گرفته می شود، به اتاق های طیقه همکف و همچنین زیر زمین ها ارسال می شود.

در گذشته، استفاده از بادگیرها با اشکال متفاوت، در شهر های جنوب و مرکزی ایران ساخته شده که هر کدام از آن ها، با توجه به ارتفاع و جهت مسیر باد، طراحی و اجرا شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۴۰
علی شاه حسینی
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ

تبلیغات در اینستاگرام جهت افزایش فروش محصولات

تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از استوری - راهنمای ایجاد تبلیغات در قسمت استوری ( داستانی ) اینستاگرام


آیا در اینستاگرام تبلیغ می کنید؟ آیا می دانستید که امکان اجرای تبلیغات در اینستاگرام در قسمت Story های اینستاگرامی را دارید؟ تبلیغات بخش داستانی اینستاگرامی مابین داستان های اینستاگرامی پدیدار گشته و تمام صفحه را در برگرفته و تجربه نگرشی جدیدتری ایجاد می نماید.


در مقاله امروز، با یکی از روش های بازاریابی اینترنتی ( دیجیتال مارکتینگ ) و چگونگی ایجاد تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از قسمت استوری یا داستانی اینستاگرام آشنا خواهید شد. ( Instagram Stories )


تبلیغات Story های اینستاگرامی چه چیزی هستند؟

در ماه ژانویه، اینستاگرام اقدام به اجرای تبلیغات تمام صفحه برای بخش داستانی اینستاگرامی تا ۳۰ برند منتخب نمود و اکنون اینگونه تبلیغ در تمامی کسب و کار های جهانی گسترده شده است.


تبلیغات بخش داستانی از اولین گونه های تبلیغی بوده که اجازه ۹:۱۶ بصری تمام صفحه بر روی پلتفرم را می دهد. تبلیغات دارای قابلیت رد شدن پدیدار شده در مابین داستان ها در یک انتقال کامل بوده و با یک برچسب و لیبل حمایتی ( Sponcored ) مشخص شده است. امکان اضافه نمودن تصویر تکی یا ویدیویی به طول ۱۵ ثانیه قابل انجام است. اکنون، امکان اضافه نمودن دکمه call-to-action یا لینکی وجود داشته اما فیس بوک انتظار دارد تا هرچه سریعتر این عملکرد را اضافه نماید.


اکنون که با تبلیغات story های اینستاگرامی آشنا شدید، نگاهی به عناصر و اجزایی که باید در طراحی آن در نظر گرفت و با چگونگی اجرای اولین کمپین تبلیغاتی بخش داستانی اینستاگرام آشنا خواهید شد.


 ۱-  برنامه ریزی برای طراحی تبلیغ خودتان

به یاد داشته باشید که کاربران دارای گزینه انتخابی برای رد کردن تبلیغات داستان های اینستاگرامی هستند. بنابراین تصویر و یا ویدیویی که شما در تبلیغ خود استفاده می کنید نیازمند جذب سریع توجه بینندگان است. برای طراحی تبلیغ خودتان، شما می توانید یا با طراح حرفه ای همکاری نموده و یا از آژانس های تبلیغاتی که پلتفرم را می شناسند یا استفاده از ابزارهای طراحی بصری برای ایجاد تبلیغ خودتان استفاده نمایید.


اگر برای تبلیغ خود، روش تک تصویری را انتخاب می کنید حتما مطمئن شوید که فایل تصویری مورد نظر دارای کیفیت بالا باشد. سپس متنی ساده اما تاثیرگذار بروی آن قرار دهید. تبلیغ تصویری بیشتر از ۱۰ ثانیه باقی نخواهد ماند بنابراین پیام شما باید شفاف و واضح باشد. به بینندگان کمک نمایید تا بدانند که تجارت شما چیست و شما می توانید چه کاری برای آنها انجام دهید.


تصویر با کیفیت جهت تبلیغات استوری اینستاگرام

 

فیس بوک پیشنهاد می دهد که از اندازه تصویری ۱۰۸۰ x 1920 و با نسبت ابعادی ۹:۱۶ استفاده نمایید.


اگر تصمیم دارید که از فایل ویدیویی برای تبلیغات در اینستاگرام خود استفاده نمایید، مطمئن شوید که فایل ویدیو شما از یکی از فرمت های mov، mp4 و یا gif بهره می برد و طولانی تر از ۱۵ ثانیه نمی باشد.


فایل انتخابیمی تواند تا ۲٫۳ گیگابایت ظرفیت داشته و رزولوشن و کیفیت وضوع باید حداقل P720 باشد. در نظر داشته باشید که شما نمی توانید از متن خالی همچون تیتر و توضیحات و پیامها و Caption های دیگر استفاده نمایید. هنگامی که تصویر یا ویدیو نهایی شده جهت تبلیغات خود را آماده می کنید قادر به ایجاد کمپین story های اینستاگرامی خواهید بود.


۲- ایجاد تبلیغ خودتان


شما می توانید از مدیریت تبلیغات فیس بوک یا Power Editor برای ایجاد تبلیغ استوری های اینستاگرامی خود استفاده نمایید. اگر تا به حال اینستاگرام، تبلیغاتی راه اندازی نکرده اید، در ابتدا نیاز داشته تا حساب کاربری اینستاگرام خود را با صفحه فیس بوک خود همگام سازید.


هنگامی که آگهی و تبلیغ خود را ایجاد می کنید، اولین قدم، انتخاب و تعیین هدف برای کمپین تبلیغات در اینستاگرام می باشد. در حال حاضر، دستیابی تنها هدف قابل انتخاب برای این دسته از کمپین ها می باشد. هرچند فیس بوک اعلام کرده که در آینده ای نزدیک اهداف دیگری همچون کلیک های وب سایت ها، تبدیل های تحت وب و نصب برنامه های موبایلی و غیره موجود خواهند شد.


تعیین هدف در هنگام راه اندازی تبلیغات اینستاگرامی

سپس، برای کمپین نامی انتخاب نموده و پس از آن، دکمه continue را فشار دهید

انتخاب نام کمپین

 

پس از آنکه مخاطبین کمپین خودتان را توصیف نمودید، به قسمت جایگذاری رفته و گزینه Edit placements را انتخاب نمایید. سپس در اینستاگرام، Stories  را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که بعد از اینکه داستان ها را انتخاب می نمایید، جایگذاری دیگر بررسی نشده باقی می ماند چون شما قادر به اجرای تبلیغ Story های اینستاگرامی در دیگر مکان ها نیستید. 


بعد از اینکه بودجه و برنامه ریزی را تنظیم نمودید، در این قسمت آماده طراحی و ایجاد تبلیغ خود می باشید. در ابتدا، شما نیازمند انتخاب فرمت و نوع تبلیغ می باشید. شما می توانید از تصویر یا فایل ویدیویی برای تبلیغ خود بهره مند شوید.


بعد از اتمام بارگذاری فایل های چند رسانه ای، امکان بررسی وجود دارد که بر اساس آن مشخص نمایید که آیا خواستار ردیابی و یا وارد نمودن برچسب Tag ها به کمپین خود می باشید یا خیر. سپس در این مرحله، آماده اجراسازی کمپین خود خواهید بود.


نتیجه گیری

با استفاده از اینستاگرام، قادر خواهید بود تا داستان سرایی کرده و کسب و کار خود را با استفاده از گزینه های تبلیغاتی تصویرهای پلتفرم همچون موارد زیر توسعه دهید.


آگهی های تصویری، آگهی های ویدیویی، آگهی های carousel


در حال حاضر، جدید ترین ویژگی آگهی های داستانی Story روزانه بیش از ۱۵۰ میلیون حساب کاربری از Story های اینستاگرامی استفاده می کنند.


Story ها شیوه ای شگرف برای ارتباط سازی کسب و کارها با دنبال کنندگان شان بوده و موجب هوشیاری و آگهی برند می باشد. با آگهی های Stories اینستاگرامی، شما می توانید در بالای هرم باقی مانده و از طریق صفحه اینستاگرامی خود طرفداران جدیدی را جذب نمایید.


چه فکری می کنید؟


آیا شما از آگهی های داستان های اینستاگرامی برای کسب و کار خود استفاده خواهید نمود؟


لطفا اندیشه ها و نظرات خود را با ما در بخش زیر به اشتراک بگذارید.


منبع : نتمارکو

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۳۳
علی شاه حسینی
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ

با دستگاه تصفیه هوا مدل هایدن بیشتر آشنا شوید

دستگاه تصفیه هوا هایدن، محصولی است که به جهت ایجاد فضای سالم و تمیز در فضای داخلی ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با طراحی ظاهری زیبا و مناسبی که دارد، انتخابی مناسب برای فضای دکوراسیون شده مسکونی و اداری می باشد. شرکت تهویه سپهر نماینده انحصاری محصولات شرکت هایدن در خاورمیانه، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش می باشد. این شرکت آماده ارائه دستگاه های تصفیه هوای مرغوب و استاندارد به هموطنان عزیز می باشد. کارکرد دستگاه به صورت کم صدا می باشد که این امر باعث می گردد تا انتخابی مناسب جهت استفاده در اتاق مطالعه باشد. دستگاه تصفیه هوا با برند هایدن در دو مدل اصلی دیواری و ایستاده به مشتریان ارائه می گردد. مدل دیواری، با ظرفیت هوای 80 متر مکعب در ساعت می باشد که محصولی سبک و کوچک به شمار می رود. اما مدل اصلی دیگر، مدل ایستاده می باشد که با ظرفیت تصفیه هوای 350 متر مکعب در ساعت فعالیت نموده و دستگاه پر قدرت، قوی و کامل به شمار می آید.


مزایای دستگاه تصفیه هوا

حفظ سلامت افراد به ویژه کودکان در سن رشد.

کمک به داشتن خواب راحت و تمرکز بیشتر.

الکتروموتور فن از نوع DC کم صدا و کم مصرف.

امکان استفاده مستقیم از هوای تازه و یا سیرکولاسیون هوای داخل محیط.

امکان تبادل دمای هوای تازه و هوای محیط جهت کمتر مصرف شدن انرژی.

امکان تنظیم نسبت هوای تازه و سیرکولاسیون.

دسترسی آسان به فیلترها.

اغلب فیلترها دارای قابلیت شست و شو و بدون نیاز به تعویض.

بهترین هدیه برای کودک هوای سالم و تمیز می باشد.


عموما کودکان آسیب پذیری بیشتری در برابر آلودگی هوا دارند  به همین دلیل استفاده از دستگاه تصفیه هوا، انتخابی مناسب برای آن ها به شمار می آید که بتوان آلاینده های مضر را بطور کامل از محیط داخل واحد مسکونی و آپارتمانی حذف نمود. برای این منظور، جهت حفظ سلامتی کودکان و همچنین بزرگسالان، استفاده از این دستگاه اکیدا توصیه می شود. امروزه در کلان شهرها، آلاینده های هوا موجب افزایش بیماری های تنفسی، قلب عروقی ، اعصاب و روان و غیره می گردند ، لذا در شهرهای آلوده جهان پزشکان نسبت به استفاده از دستگاه های تصفیه هوا مناسب توصیه اکید دارند.

انواع تصفیه هوای هایدن

این محصول در انواع مختلف ارائه می شود که از مدل 5 مرحله فیلتراسیون تا 7 مرحله و برای متراژ های مختلف قابل ارائه می باشد. دستگاه تصفیه هایدن ارائه شده توسط شرکت تهویه سپهر کاملا بی صدا بوده و مشکل آلودگی هوای کلان شهر ها از جمله تهران را در داخل محیط ها برطرف نموده و هوایی تمیز و سالم را به ارمغان می آورند.


همچنین، امکان مشاهد عملکرد این دستگاه ها توسط آنالیزور های مخصوص در حضور مشتری در دفتر شرکت تهویه سپهر فراهم می باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۲۶
علی شاه حسینی

استفاده از سپتیک تانک فاضلاب یکی راهکارهای مناسب و موثر به جهت تجزیه، تصفیه و زدودن فاضلاب و جلوگیری از آلودگی محیط زیست می باشد که این روش، متدی مقرون به صرفه جهت تصفیه فاضلابی می باشد.

استفاده از سپتیک فاضلابی با توجه به نوع طراحی آن، باعث می گردد تا به شکل همزمان از 2 روش و مسیر طبیعی و بیولوژیکی در راستای تصفیه و تجزیه فاضلاب بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته شود.

استفاده از انواع مخازن سپتیک همچون سپتیک تانک پلی اتیلن با توجه به وجود راندمان مناسب آن جهت تصفیه فاضلاب بهداشتی منازل مسکونی آپارتمانی و یا مجتمع های تجاری، انتخابی مناسب برای این منظور می باشد که در این راستا با توجه به نیاز مصرف کنندگان و دریافت راندمان بالا جهت حذف و زدودن فاضلاب بهداشتی، تا به امروز توانسته است تا نیاز مشتری را برطرف نموده و رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد.

با توجه به مواردی که در فوق به آن اشاره گردید، برای این منظور یکی از پر فروش ترین مدل های تولیدی جهت استفاده کاربردی در موارد فوق، سپتیک تانک از جنس پلی اتیلن دو جداره دفنی می باشد.

شرکت فنی مهندسی فرآب صنعت زلال، به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید پکیج ها و سیستم های تصفیه فاضلابی، توانسته است تا با استفاده از دانش فنی روز دنیا و همچنین با تکیه بر دانش فنی و تجربی متخصصان فنی و ارشد خود، پروژه های موفق بسیار زیادی را در سراسر کشور به سرانجام رسانده و رضایت کارفرما به همراه داشته باشد.

با توجه به مدل طراحی انواع سپتیک تانک، عملکرد دستگاه به نوعی است که فاضلاب دفع شده از خروجی لوله های سرویس های بهداشتی، پس از آنکه وارد مخازن نگهداری فاضلاب سپتیک می شود به دلیل کاهش سرعت حرکت جریان فاضلاب، بخشی از مواد معلق و همچنین، مواد سنگین فاضلاب در مخزن ته نشین می شود و در این شرایط به صورت لجن در کف مخزن پدید خواهد آمد. سپس در مرحله بعد با توجه به آن که در این شرایط، فضای مناسبی برای رشد باکتری ها فراهم می شود، باکتری های بی هوازی آزاد و فعال شده و شروع به تجزیه و هضم لجن موجود و مواد آلی در کف مخزن می نماید.

کارکرد باکتری ها با استفاده از انرژی تامین شده از تجزیه مواد آلی و معدنی صورت می گیرد که این مواد در فاضلاب ته نشین شده قرار دارد. بر خلاف باکتری های هوازی، این نوع از باکتری ها که به اصطلاح، باکتری بی هوازی به آن می گویند، فاضلاب و لجن موجود را احیا می کنند که در نتیجه این امر، فاضلاب به صورت مواد آلی ناپایدار تجزیه شده و بر اساس فعل و انفعلات موجود، در مخزن سپتیک تانک یا گندانبار به پساب تبدیل خواهد شد.

در این شرایط، خروجی که از تصفیه فاضلاب بدست آمده را می توان به چاه جاذب، فاضلاب شهری و یا حتی به آب های سطحی که در مجاور دستگاه قرار دارند و مناسب مصارف کشاورزی است هدایت نموده و مورد استفاده قرار داد.

اجرای سپتیک تانک فاضلاب، انتخابی مناسب برای جمعیت های محدود می باشد که می توان برای یک واحد ساختمان، برای مجتمع های چند واحدی آپارتمانی مسکونی، برای موسسات کوچک و بزرگ، پادگان های نظامی و یا حتی مراکز تجاری و تفریحی نیز استفاده نمود.

هنگامیکه تصفیه فاضلاب به صورت ناقص در مخازن سپتیک تانک صورت می گیرد در این شرایط، فاضلاب از طریق دو روش دفع می شود.

روش 2 - روش دفع پساب در زمین می باشد که در این حالت، در صورتی که شرایط ایجاد چاه جذب کننده برای فاضلاب وجود داشته باشد و سطح آب موجود زیر زمینی پایین باشد و یا شرایط به گونه ای باشد که امکان نفوذ پذیری در زمین وجود نداشته باشد ولی سطح آب زیر زمینی بالا باشد. در هر دو این حالت پساب باید در زیر سطح زمین پخش گردد. در این روش، پساب با استفاده از کمک یک شبکه از لوله های سوراخ دار موجود در زیر زمین که در عمق خاک به اندازه 45 تا 90 سانتی متر ایجاد شده است پخش می گردد.

روش 1 - وارد نمودن و هدایت پساب موجود و بدست آمده به فاضلاب شهری می باشد. در این روش، پس از آن که عملیات مربوط به پیش تصفیه در مخازن سپتیک تانک صورت گرفت، پساب موجود در خروجی را می توان به فاضلاب شهری به جهت عملیات تکمیلی برای تصفیه فاضلاب هدایت نمود.

 

انواع سپتیک تانک فاضلاب

شرکت فرآب صنعت زلال، بزرگترین تولید کننده و تامین کننده انواع مخازن سپتیک تانک در کشور می باشد که با بهره گیری از خط تولید پیشرفته و روز دنیا در ایران، توانسته است تا نیاز مشتریان این محصول را با بالاترین کیفیت و راندمان را برطرف نماید. این شرکت در حال حاضر انواع مخازن تصفیه فاضلابی سپتیک خود را در 3 مدل تولید می کند که به شرح ذیل می باشد.

1-    سپتیک تانک پلی اتیلن

2-    سپتیک تانک فایبرگلاس

3-    سپتیک تانک بتنی

در سه مدل تولیدی فوق، سپتیک فاضلابی از جنس پلی اتیلن و بتنی بصورت استوانه عمودی و افقی با توجه به نیاز و ابعاد مورد نظر کارفرما طراحی و تولید می شود و سپتیک تانک از جنس فایبرگلاس به شکل مکعب مستطیل تولید می شود.

سپتیک تانک پلی اتیلن

این مدل از محصولات فاضلابی، مواد مصرفی استفاده شده در ساخت سپتیک از نوع PE یا پلی اتیلن می باشد که با گرید 100 بوده و به صورت سه لایه می باشد.

شرکت مهندسی فرآب صنعت با توجه به نیاز مشتریان و همچنین تامین سپتیک تا حجم 100 متری مکعبی (100000 لیتر) به صورت یکپارچه، به عنوان بزرگترین و معتبر ترین شرکت تولید کننده سپتیک تانک پلی اتیلن در کشور، مطرح و شناخته شده است که تا به این لحظه، بزرگترین شرکت های دولتی، خصولتی و خصوصی و حتی افراد حقیقی برای استفاده از ویلاهای شخصی، این مدل از محصولات را سفارش داده و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، دستگاه خود را تحویل نموده است.

از جمله مشتریان سپتیک تانک پلی اتیلن ساخته شده توسط شرکت مهندسی فرآب صنعت می توان به مجتمع تفریحی، تجاری مگامال، شرکت مهندسی مپنا، شرکت ملی حفاری ایران، استانداری استان خوزستان برای پروژهای کافه جزیره، سیدن و غیره، شرکت برق سیستان و بلوچستان، شرکت بهساز جنوب، شرکت ایران خودرو دیزل، شرکت سایپای کاشان، سپاه پاسداران به جهت پروژه های مربوط به قرارگاه خاتم الانبیا، کاله آمل و غیره که شرکت های نامبرده تنها قسمت کوچکی از شرکت های خریدار این محصول می باشد که دستگاه مورد نظر را خریداری نموده و پس از نصب و راه اندازی آن و مشاهده نمودن خروچی پساب، رضایت خود را اعلام نموده اند.

سپتیک تانک فایبرگلاس

سپتیک تانک از جنس فایبرگلاس از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می باشد که به صورت مکعب مستطیل طراحی، تولید و اجرا می شود. این محصول با استفاده از الیاف پلی استر و پلی رزین تولید می شود که با توجه به نوع طراحی و اجرای آن، از مهمترین مزایای آن می توان به مواردی همچون، اجرا و پیاده سازی سریع و راحت دستگاه، هزینه مناسب و پایین آن، کیفیت بالا و سبکی وزن و استفاده از فضای کمتر، ساخت مطابق با ابعاد و اندازه های درخواستی مشتریان با توجه به محدودیت در ساخت، عدم ایجاد جلبک در دستگاه می باشد.

سپتیک تانک بتن مسلح

سپتیک تانک بتنی تولید شده از جنس بتن مسلح، محصولی استوانه ای شکل می باشد که در ساخت آن از سیمان تیپ 5 ضد سولفات بهره گرفته شده است.

در این نوع از سپتیک فاضلابی، داخل و خارج مخزن با استفاده از پلیمر های شیمیایی به صورت ایزوله در آمده که در ظرفیت های مورد نظر و درخواست مشتری طراحی، تولید و ساخته می شود.

 شایان ذکر است که مخازن سپتیک بتنی بر اساس نیاز کارفرما به صورت پیش ساخته تولید شده و به سراسر کشور قابل ارسال می باشد که در هنگام تحویل، در محل پروژه به راحتی توسط درخواست کننده و یا کارفرما قابل نصب و راه اندازی می باشد.

فرآیند سفارش، تولید و راه اندازی سپتیک تانک تولیدی شرکت مهندسی فرآب صنعت

پس از آن که مصرف کننده بر اساس نیاز خود با شرکت مهندسی فرآب صنعت، تماس گرفته و بر اساس ابعاد و اندازه های مورد نظر خود، سفارش دستگاه مورد نظر را نهایی نمود، طراحی و ساخت سپتیک تانک شروع خواهد گردید. شایان ذکر است که قبل از شروع به تولید دستگاه، از طرف کارشناسان شرکت، نقشه های اجرایی برای کارفرما ارسال خواهد گردید و پس از تایید کارفرما، دستگاه سفارشی ساخته خواهد شد. پس از ساخت، دستگاه به هر نقطه از کشور که پروژه کارفرمای محترم می باشد قابل ارسال خواهد بود.

متقاضی دستگاه می بایست قبل از آن که دستگاه به مقصد پروژه ارسال شود، بر اساس نقشه هایی که از قسمت فنی مهندسی شرکت فرآب صنعت دریافت نموده است نسبت به خاکبرداری محل نصب اقدام نماید و پس از دریافت محصول، با هماهنگی واحد مهندسی فرآب صنعت، اقدام به نصب و راه اندازی مخزن سپتیک تانک نمایند.

همچنین در بخش زیر به نکاتی در همین راستا اشاره خواهیم نمود.

در صورتی که محل نصب سپتیک، به عنوان مسیر تردد ماشین آلات سنگین می باشد، برای این قسمت می بایست با استفاده از فنس، جداسازی صورت گیرد. همچنین، عمق محل نصب دستگاه سپتیک باید به صورتی باشد که خروجی فاضلاب مورد نظر بصورت ثقلی قادر باشد تا وارد لوله های سپتیک تانک شود.

محل نصب دستگاه می بایست حداقل به میزان 10 متر از ساختمان های مجاور و همچنین 30 متر از چاه های آب اطراف محل نصب فاصله داشته باشد.

یکی از نکات بسیار ضروری که باید به آن توجه ویژه ای داشت، زیر سازی مناسب و رگلاژ محل نصب سپتیک تانک می باشد که باید آنرا با دقت انجام نمود. شیب سطح زیر سپتیک تانک برای این منظور باید صفر درصد در نظر گرفته شود.

و در انتها، حداقل فاصله مناسب دستگاه تا ساختمان های مجاور، 3 متر می باشدسپتیک تانک پلی اتیلن

مزایای سپتیک تانک های فرآب صنعت

·        نصب و راه اندازی دستگاه، سریع و آسان نصب خواهد بود.

·        می توان در فضای محدود و کم دستگاه را نصب و راه اندازی نمود.

·        دستگاه برای فعالیت، نیازی به برق نداشته و بصورت اتوماتیک فعال خواهد بود.

·        نیازی به قطعات یدکی و همچنین قطعات خاص صنعتی نخواهد داشت.

·        پس از نصب و راه اندازی سپتیک تانک، به هیچ وجه نیازی به هزینه سرویس و نگه داری بعدی نخواهید داشت.

·        کارکرد دستگاه بدون ایجاد سر و صدا می باشد.

·        نگه داری و تولید دستگاه، به هیچ وجه ارز بری نخواهد داشت و مناسب مصرف کننده خواهد بود.

·        COD، BOD  فاضلاب ورودی را به نسبت قابل ملاحظه ای در قسمت خروجی کاهش خواهد داد.

با توجه به موارد اشاره شده، در صورتی که هرگونه سوال فنی و تخصصی در زمینه انواع سپتیک تانک دارید می توانید با کارشناسان فنی شرکت با شماره تماس های 02126318332 02126318333 و یا حتی 09123355960 تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان این شرکت بهره مند شوید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۱۵
علی شاه حسینی