معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

این وبلاگ در جهت آشنایی با محصولات شرکت های ایرانی راه اندازی شده است که می توانید با آن و شرکت های ارائه دهنده آن آشنا شوید.

سپتیک تانک از نوع پلی اتیلن از جمله محصولات پر فروش شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد که در حال حاضر تقاضای آن توسط کارفرمایان و مشتریان حقیقی و حقوقی در حال افزایش می باشد. در این قسمت قصد داریم تا با مزایای اصلی و موثر سپتیک تانک پلی اتیلن آشنا شویم و علت استقبال بی سابقه متقاضیان را جویا شویم.


در ابتدا باید به این نکته توجه نمود که سپتیک تانک از جنس پلی اتیلن از جمله محصولات تولیدی سپتیک فاضلاب شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد که با توجه به مواد اولیه  تولید آن، دارای مقاومت و دوام بسیار بالا و همچنین کیفیت بسیار مناسب به نسبت دیگر محصولات رقبا می باشد که می تواند نیاز متقاضیان را در هنگام خرید برطرف نماید.


مزایای سپتیک تانک پلی اتیلن فاضلاب


 ۱ – دارای عایق بسیار مناسب


در هنگام تولید و ساخت سپتیک تانک پلی اتیلن فرآب صنعت، استانداردهای لازم به جهت ساخت آن در نظر گرفته شده است و این محصول دارای عایق بسیار خوبی می باشد که باعث می شود در برابر گازهای شیمیایی استحکام و مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهد.


۲ – نصب آن ساده و آسان است


از آنجایی که این نوع سپتیک تانک به صورت پیش ساخته می باشد، لذا هنگام ارسال آن به محل پروژه کارفرما تمامی موارد لحاظ گردیده شده است تا متقاضی سپتیک پس از تحویل، به راحتی قادر باشد سپتیک تانک پلی اتیلن خود را نصب و راه اندازی نماید و نیازی به نصاب به جهت راه اندازی نداشته باشد و این اتفاق به این دلیل می باشد که فروش سپتیک تانک پلی اتیلن بصورت یک پکیج کامل و آماده اجرا می باشد.


۳ – دارای وزن سبک به نسبت دیگر انواع سپتیک تانک


با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت و تولید سپتیک تانک پل اتیلن فاضلاب در نظر گرفته می شود (پلی اتیلن یا به اصطلاح پلی اتن)، این محصول کاملا سبک بوده و دارای وزن کم می باشد که به عنوان یک مزیت بسیار مناسب و کاربردی به هنگام جابه جایی و حمل در نظر گرفته می شود.


۴ –تعمیر آسان است


با توجه به جنس سپتیک تانک پلی اتیلن و طراحی و ساخت ویژه آن توسط شرکت مهندسی فرآب صنعت، این محصول به گونه ای است که در هنگام آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر می باشد و از این لحاظ نگرانی مشتریان برطرف گشته و خیال آنها از خرید یک محصول ویژه با کیفیت بالا راحت می گردد.


۵ – عدم نفوذپذیری


با توجه به جنس سپتیک تانک پلی اتیلن و مواد اولیه مورد استفاده به جهت تولید آن، این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد که باعث می گردد سپتیک فاضلاب غیر قابل نفوذ بوده و به نسبت دیگر انواع این محصول، کمتر مورد آسیب قرار گیرد.


۶ – قابلیت تولید به صورت دفنی و غیر دفنی


از آنجاییکه طراحی و ساخت این نوع از سپتیک تانک ها توسط کارشناسان ارشد فنی و مهندسی صورت می پذیرد، لذا این محصول قابلیت تولید به دو صورت دفنی و غیر دفنی را دارا می باشد که بر اساس سفارش مشتری، این نکته در هنگام طراحی و قبل از تولید و ساخت آن در نظر گرفته می شود.


۷ – قیمت مناسب و شرایط مقرون به صرفه به نسبت کیفیت


با توجه به اینکه شرکت مهندسی فرآب صنعت، تولید کننده اصلی این محصول می باشد و ساخت سپتیک تانک به صورت کاملا ایرانی و بر اساس استاندارد های روز دنیا صورت می گیرد، از این بابت خیال متقاضیان سپتیک تانک راحت و آسوده می باشد که بدون واسطه، می توانند این محصول را با قیمتی ویژه و رقابتی به آسانی تهیه و در محل پروژه خود با سادگی اجرا و راه اندازی نمایند.


۸ – وجود اتصالات بدون نیاز به تخصص


از آنجاییکه هدف شرکت مهندسی فرآب صنعت، رضایت حداکثری مشتریان می باشد، لذا سپتیک تانک از جنس پلی اتیلن با این هدف تولید شده و قابلیت نصب و راه اندازی آن توسط خود مشتری در نظر گرفته شده است.


مشتریان پس از دریافت سپتیک تانک پلی اتیلنی خود، به راحتی می توانند اتصالات مربوطه را برقرار نمایند که این اتفاق باعث می گردد تا دیگر نیازی به افراد متخصص به جهت نصب و راه اندازی آن نداشته باشند و از این حیث، هزینه کمتری را در هنگام خرید متحمل شوند.


۹ – خدمات و پشتیبانی پس از فروش


با توجه به اینکه شرکت مهندسی فرآب صنعت، شرکتی رسمی و پیشرو در زمینه تولید انواع محصولات مربوط به تصفیه فاضلاب می باشد و از آنجایی که کسب رضایت حداکثری مشتریان، هدف اصلی این مجموعه می باشد، لذا کارشناسان ارشد فنی این شرکت در تمامی مراحل همچون مشاوری دلسوز پذیرای مشتریان خواهد بود تا با خیالی آسوده از این محصول بهره برداری نمایند.


با توجه به موارد فوق که به آن اشاره گردید، در حال حاضر مشتریان بی شماری از سازمان ها، ارگان های دولتی، شرکت های خصولتی و خصوصی و همچنین افراد شخصی به جهت پروژه های خود از این محصول به جهت تصفیه فاضلاب بهداشتی پروژه های خود استفاده نموده اند که در این بین می توان به شرکت هایی همچون شرکت ملی نفت ایران، استانداری خوزستان، شهرداری تهران، صنایع مس ایران، شرکت تولیدی کاله آمل، مجتمع های تجاری و تفریحی همچون مگامال تهران و غیره اشاره نمود که این اتفاق نشان از وجود حس اعتماد و رضایت کارفرما برای شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد


در این راستا، کارشناسان ارشد فنی شرکت مهندسی فرآب صنعت آمادگی هرگونه مشاوره رایگان به شما متقاضی گرامی را خواهند داشت که در این راستا می توانید با استفاده از شماره های ۰۲۱۲۶۳۱۸۳۳۲ – ۰۲۱۲۲۳۲۰۰۵۸ و همچنین ۰۹۱۲۳۳۵۵۹۶۰ با این مجموعه در تماس بوده و صورت کامل سوالات و نیاز خود را بیان کنید.