معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

این وبلاگ در جهت آشنایی با محصولات شرکت های ایرانی راه اندازی شده است که می توانید با آن و شرکت های ارائه دهنده آن آشنا شوید.

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

خرید کتب کمک آموزشی از فروشگاه اینترنتی کتابیز

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابیز

هدف این بانک کتاب فراهم نمودن محیطی صمیمی، آسان و در دسترس کاربر، فراتر از امکان خرید کتب کمک آموزشی و کتب درسی بصورت اینترنتی می باشد.

این فروشگاه اینترنتی کتاب سعی دارد تا امکانات فراوانی را به جهت دسترسی راحت متقاضیان به کتب مورد نظر کمک آموزشی، کتب درسی دانشگاهی و همچنین کتب عمومی فراهم آورد تا علاوه بر فراهم نمودن تجربه خرید خوب و ماندگار، محیطی کارساز برای متقاضیان کتاب فراهم آورد.

موتور جستجوی کتاب قدرتمند

موتور جستجوی وب سایت کتابیز، قابلیت جستجو بر اساس عنوان، نام مولف، انتشارات و غیره را دارا می باشد که این امکان باعث می گردد تا کاربر و متقاضیان محترم، به راحتی به کتب مورد نظر خود دسترسی پیدا نموده و سفارش خود را به راحتی ثبت سفارش نماید.

کافی است همین حالا به قسمت جستجو در قسمت فوقانی سایت مراجعه نموده و کتب مورد نظر خود را در بانک کتاب کتابیز جستجو نمایید.

تا زمانیکه جست‌ و جوی کتاب‌ها را در این فروشگاه امتحان و با رقیبان مقایسه نکنید، تفاوت‌ها برایتان ملموس نمی‌شود.

جستجو کنید، مقایسه کنید، خرید کنید

یکی از امکانات سودمند این فروشگاه اینترنتی کتاب، امکان مقایسه محصولات است که برای متقاضی این امکان را فراهم می کند که با انتخاب مقایسه، محصولات مورد نظر خود را در یک باکس قرار داده و به راحتی آنها را با یکدیگر مقایسه نماید.

ارائه کتب مرتبط با هر کتاب

از دیگر امکانات فروشگاه اینترنتی کتابیز امکان معرفی کتب مرتبط با کتاب مورد نظر کاربر می باشد که بر اساس دسته بندی معین شده، کتب همراستا با کتب مورد مشاهده شده متقاضیان پیشنهاد خواهد شد که در صورت تمایل می توانند به صفحه مربوط به آن محصول مراجعه نمایند.

تحویل سریع و ارزان کتاب

از جمله امکانات موثر فروشگاه اینترنتی کتابیز فراهم نمودن ارسال رایگان برای تمامی سفارشات ثبت شده با مقصد تهران می باشد. همچنین فرایندی مقرر گردیده شده است تا متقاضیان در شهرهای دیگر نیز به راحتی بتوانند سفارش خود را ثبت نموده و با حداقل ترین مبلغ، سفارش خود را در سراسر کشور عزیزمان ایران دریافت نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۶ ، ۱۲:۰۲
علی شاه حسینی
جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ق.ظ

نکاتی در رابطه با کولر آبی پوشالی و سلامتی

در فصل تابستان، کولر آبی وظیفه تامین هوای مطبوع و خنک سازی خانه ها را بر عهده دارند که در راستای استفاده از این آنها، نکاتی در مورد کولر ها و ارتباط آن با سلامتی افراد وجود دارد که در این قسمت به آنها اشاره خواهیم نمود.


همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره گردید، کولر های آبی پوشالی به واسطه وجود رطوبت و آلودگی موجود در پوشال ها، محل بسیار مناسبی به جهت رشد انواع قارچ ها و همچنین، میکروب ها و بسیاری از آلرژی ها می باشد که باعث وقوع سرماخوردگی های مکرر در فصل تابستان می شوند که یکی از دلایل وجود این اتفاق، عدم تعویض پوشال های بصورت سالیانه خواهد بود.


از جمله قارچ هایی که در این فضا رشد می کند، آسپرژیلوس می باشد که بسیار بیماری زا بوده و در صورتی که فردی با بیماری ریوی در برابر آن قرار گیرد، بیماری های بسیار زیادی را برای او به همراه آورد.


باید توجه داشته باشید، با توجه به این نکته که پوشال ها، شرایط ایجاد بیماری ها را فراهم می آورد پیشنهاد می گردد که پوشال ها به صورت سالانه تعویض گردند و هنگام استفاده از پوشال های جدید در روزهای ابتدایی، درها و پنجره ها باز گذاشته شوند.


دقت داشته باشید که در صورت عدم استفاده از کولر در طول سال، دریچه های ورودی و همچنین، پوشال ها، تشکیل شده از گرد و خاک و ذرات معلق می باشد که و هنگامی که کولر را راه اندازی می کنید، تمام آنها وارد ساختمان شده و باعث می گردد گرد و غبار کولر آبی پوشالی به درون منزل تان هدایت شوند. در صورتی که کولر های آبی سلولزی بر خلاف کولر آبی پوشالی عمل نموده و سیستم را از وجود هرگونه گرد و غبار جدا نموده است.


با توجه به اتفاقاتی فوق الذکر، پیشنهادی می شود در صورت استفاده از کولر آبی به صورت پوشال، پوشال ها را به صورت سالیانه هر سال تعویض نموده و در همین راستا، دریچه های کولر را تا حد امکان تمیز نمایید تا هنگام استفاده، هوای عاری از گرد و غبار وارد ساختمان گردد.


در صورتی که به این نکات کم ولی پر ارزش توجه ننمایید، مطمئناً گرد و غبار وارد فضا منزل تان گردیده شده و سپس گرد و غبار وارد فضا منزل خواهد شد.


باید توجه داشته باشید که گرد و غبار موجود می تواند باعث وجود مشکلاتی گردد که از مهمترین آنها، می توان به ایجاد مشکل در سیستم تنفسی فوقانی و تحتانی مخصوصاً برای افراد مبتلا به ناراجتی های تنفسی، کودکان و سالمندان اشاره نمود.


حتماً به این نکته توجه نمایید که باید برای پیشگیری از سرما خوردگی، هنگامی که از خارج از منزل وارد منزل می شوید و سریعاً کولرتان را روشنن نمایید و یاحتی می توانید در معرض باد مستقیم کولر قرار نگیرید.


همچنین پیشنهاد می گردد، قبل از استفاده از کولر، دریچه های آنرا باز نموده و یک به یک با دستمال مرطول جلوی دهانه کولر را تمیز نموده تا با این کار، از جلوی گرد و غبار جلوگیری نمود.


کار دیگری که می توان برای کولر ها انجام نمود آن است که به جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک و غبار در فصل پاییز و زمستان به داخل ساختمان، یک کاور کاملا ضخیم را تهیه نموده و در زمان هایی که از کولر استفاده نمی کنید، کاور را روی آن کشیده تا از ورود گرد و غبار به داخل کولر و سپس به داخل ساختمان جلوگیری گردد.

پیشنهاد می گردد در صورت استفاده از کولر، از کولر های آبی که از سیستم تصفیه هوا بهره می برند استفاده نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۶ ، ۰۴:۲۷
علی شاه حسینی
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

کولر سلولزی آبی هوای ملت را دارد

کولر های آبی در اکثر نقاط گرم و خشک کشور ما وظیفه تهویه و تامین هوای خنک منازل ما را برعهده دارند.

 تصویر کولر آبی سلولزی هوای خانه ملت را دارد

فناوری کولر آبی تسمه ای در طی این سالها چندان تغییری نکرده و هر کدام از ما خاطرات زیادی با آن داریم. اما با وجود مصرف زیاد و بازدهی نه چندان مناسب باید به فکر یک جایگزین مناسب برای آن باشیم.


نسل جدید کولرهای هوشمند آبی سلولزی با مصرف کم، یک جایگزین مناسب و مدرن است که توسط متخصصین داخلی در شرکت تهویه سپهر تولید شده و مزایای بیشماری نسبت به نمونه های فعلی موجود در بازار دارد.


مصرف بهینه انرژی و افزایش راندمان کولر ارمغان شرکت تهویه سپهر


آقای خسرو زحمتکش مدیرعامل شرکت تهویه سپهر ضمن اشاره به موارد فوق، یکی از دلایل برتری این محصول را در قیاس با کولر های آبی تسمه ای موجود در بازار، استفاده از موتور کوپل مستقیم بدون تسمه، پولی و یاتاقان از نوع فیش باخ برشمرد.


وی همچنین تاکید کرد ترموستات دیجیتالی هوشمند این کولر، در کل ساعات شبانه روز مصرف بهینه انرژی و کنترل دقیق دمای محیط را ضمن افزایش راندمان و میزان سرمایش، برای هموطنان عزیز فراهم می کند.


مزیت کولر سلولزی در راستای جلوگیری از ورود ریزگرد و تصفیه هوا


ریزگردها در سال های اخیر تبدیل به یکی از بزرگترین مشکلات هموطنان و دولت شده است.


مهندس زحمتکش با بیان این نکته اظهار داشت: شرکت تهویه سپهر به جهت حل این معضل بزرگ و به عنوان یک واحد تولیدی پیشرو، از چند سال پیش تصمیم به طراحی کولر منطبق با سیستم تصفیه هوا نموده است.


وی در ادامه افزود: علاوه بر امکان استفاده از فیلتر تصفیه هوای پلی آمید و قابل شستشو در این کولرها، پد سلولزی نیز جایگزین پوشال شده ومزایای بیشماری از جمله کاهش مصرف برق، رسوب گیری و افزایش بازدهی با جذب آب بالا را به همراه خواهد داشت.


پد سلولزی 5 سال عمر مفید دارد و با هزینه اندکی قابل تعویض است. این پدها بدلیل ضخامت بالا و عدم وجود منافذ بزرگ، از ورود هوای آلوده و ریزگردها به داخل کولر جلوگیری کرده و انتقال باکتری های مضر تنفسی را نیز به شدت کاهش می دهد و در نتیجه به همراه فیلترهای تصفیه هوا، هوای مطبوع و100 درصد پاک را تامین می کنند.


مدیر عامل شرکت تهویه سپهر در پایان اظهار داشت : این کولر هوشمند در ظرفیت های 5000 و 7000 متر مکعب در ساعت و دیگر ظرفیت ها قابل ارائه به مشتریان عزیز می باشد. علاقمندان با مراجعه به آدرس وب سایت http://tahvieh-sepehr.com و همچنین تماس با واحد فروش شرکت تهویه سپهر به شماره 02188322011 می توانند این محصول را سفارش دهند.


برگرفته شده از جام جم

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۰:۲۶
علی شاه حسینی