معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

این وبلاگ در جهت آشنایی با محصولات شرکت های ایرانی راه اندازی شده است که می توانید با آن و شرکت های ارائه دهنده آن آشنا شوید.

خرید کتب کمک آموزشی از فروشگاه اینترنتی کتابیز

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابیز

هدف این بانک کتاب فراهم نمودن محیطی صمیمی، آسان و در دسترس کاربر، فراتر از امکان خرید کتب کمک آموزشی و کتب درسی بصورت اینترنتی می باشد.

این فروشگاه اینترنتی کتاب سعی دارد تا امکانات فراوانی را به جهت دسترسی راحت متقاضیان به کتب مورد نظر کمک آموزشی، کتب درسی دانشگاهی و همچنین کتب عمومی فراهم آورد تا علاوه بر فراهم نمودن تجربه خرید خوب و ماندگار، محیطی کارساز برای متقاضیان کتاب فراهم آورد.

موتور جستجوی کتاب قدرتمند

موتور جستجوی وب سایت کتابیز، قابلیت جستجو بر اساس عنوان، نام مولف، انتشارات و غیره را دارا می باشد که این امکان باعث می گردد تا کاربر و متقاضیان محترم، به راحتی به کتب مورد نظر خود دسترسی پیدا نموده و سفارش خود را به راحتی ثبت سفارش نماید.

کافی است همین حالا به قسمت جستجو در قسمت فوقانی سایت مراجعه نموده و کتب مورد نظر خود را در بانک کتاب کتابیز جستجو نمایید.

تا زمانیکه جست‌ و جوی کتاب‌ها را در این فروشگاه امتحان و با رقیبان مقایسه نکنید، تفاوت‌ها برایتان ملموس نمی‌شود.

جستجو کنید، مقایسه کنید، خرید کنید

یکی از امکانات سودمند این فروشگاه اینترنتی کتاب، امکان مقایسه محصولات است که برای متقاضی این امکان را فراهم می کند که با انتخاب مقایسه، محصولات مورد نظر خود را در یک باکس قرار داده و به راحتی آنها را با یکدیگر مقایسه نماید.

ارائه کتب مرتبط با هر کتاب

از دیگر امکانات فروشگاه اینترنتی کتابیز امکان معرفی کتب مرتبط با کتاب مورد نظر کاربر می باشد که بر اساس دسته بندی معین شده، کتب همراستا با کتب مورد مشاهده شده متقاضیان پیشنهاد خواهد شد که در صورت تمایل می توانند به صفحه مربوط به آن محصول مراجعه نمایند.

تحویل سریع و ارزان کتاب

از جمله امکانات موثر فروشگاه اینترنتی کتابیز فراهم نمودن ارسال رایگان برای تمامی سفارشات ثبت شده با مقصد تهران می باشد. همچنین فرایندی مقرر گردیده شده است تا متقاضیان در شهرهای دیگر نیز به راحتی بتوانند سفارش خود را ثبت نموده و با حداقل ترین مبلغ، سفارش خود را در سراسر کشور عزیزمان ایران دریافت نمایند.