معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

این وبلاگ در جهت آشنایی با محصولات شرکت های ایرانی راه اندازی شده است که می توانید با آن و شرکت های ارائه دهنده آن آشنا شوید.
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

کولر سلولزی آبی هوای ملت را دارد

کولر های آبی در اکثر نقاط گرم و خشک کشور ما وظیفه تهویه و تامین هوای خنک منازل ما را برعهده دارند.

 تصویر کولر آبی سلولزی هوای خانه ملت را دارد

فناوری کولر آبی تسمه ای در طی این سالها چندان تغییری نکرده و هر کدام از ما خاطرات زیادی با آن داریم. اما با وجود مصرف زیاد و بازدهی نه چندان مناسب باید به فکر یک جایگزین مناسب برای آن باشیم.


نسل جدید کولرهای هوشمند آبی سلولزی با مصرف کم، یک جایگزین مناسب و مدرن است که توسط متخصصین داخلی در شرکت تهویه سپهر تولید شده و مزایای بیشماری نسبت به نمونه های فعلی موجود در بازار دارد.


مصرف بهینه انرژی و افزایش راندمان کولر ارمغان شرکت تهویه سپهر


آقای خسرو زحمتکش مدیرعامل شرکت تهویه سپهر ضمن اشاره به موارد فوق، یکی از دلایل برتری این محصول را در قیاس با کولر های آبی تسمه ای موجود در بازار، استفاده از موتور کوپل مستقیم بدون تسمه، پولی و یاتاقان از نوع فیش باخ برشمرد.


وی همچنین تاکید کرد ترموستات دیجیتالی هوشمند این کولر، در کل ساعات شبانه روز مصرف بهینه انرژی و کنترل دقیق دمای محیط را ضمن افزایش راندمان و میزان سرمایش، برای هموطنان عزیز فراهم می کند.


مزیت کولر سلولزی در راستای جلوگیری از ورود ریزگرد و تصفیه هوا


ریزگردها در سال های اخیر تبدیل به یکی از بزرگترین مشکلات هموطنان و دولت شده است.


مهندس زحمتکش با بیان این نکته اظهار داشت: شرکت تهویه سپهر به جهت حل این معضل بزرگ و به عنوان یک واحد تولیدی پیشرو، از چند سال پیش تصمیم به طراحی کولر منطبق با سیستم تصفیه هوا نموده است.


وی در ادامه افزود: علاوه بر امکان استفاده از فیلتر تصفیه هوای پلی آمید و قابل شستشو در این کولرها، پد سلولزی نیز جایگزین پوشال شده ومزایای بیشماری از جمله کاهش مصرف برق، رسوب گیری و افزایش بازدهی با جذب آب بالا را به همراه خواهد داشت.


پد سلولزی 5 سال عمر مفید دارد و با هزینه اندکی قابل تعویض است. این پدها بدلیل ضخامت بالا و عدم وجود منافذ بزرگ، از ورود هوای آلوده و ریزگردها به داخل کولر جلوگیری کرده و انتقال باکتری های مضر تنفسی را نیز به شدت کاهش می دهد و در نتیجه به همراه فیلترهای تصفیه هوا، هوای مطبوع و100 درصد پاک را تامین می کنند.


مدیر عامل شرکت تهویه سپهر در پایان اظهار داشت : این کولر هوشمند در ظرفیت های 5000 و 7000 متر مکعب در ساعت و دیگر ظرفیت ها قابل ارائه به مشتریان عزیز می باشد. علاقمندان با مراجعه به آدرس وب سایت http://tahvieh-sepehr.com و همچنین تماس با واحد فروش شرکت تهویه سپهر به شماره 02188322011 می توانند این محصول را سفارش دهند.


برگرفته شده از جام جم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
علی شاه حسینی

تصفیه هوا

کولر

نظرات (۱)

۲۰ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۴۱ علیسان رضایی

سلام
من تازه باسایت یا همون ولاگ شما آشنا شدم جناب حسینی ( از طریق همین سایت بیان)
مطالب خیلی بدرد بخوری نوشتین .

ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی