معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

معرفی محصولات ایرانی

در این وبلاگ با محصولات 100 درصد ساخته شده در کشور آشنا می شوید

این وبلاگ در جهت آشنایی با محصولات شرکت های ایرانی راه اندازی شده است که می توانید با آن و شرکت های ارائه دهنده آن آشنا شوید.
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

کولر آبی تهویه سپهر

کولر آبی

کولر ارائه شده توسط شرکت تهویه سپهر، محصولی ارزنده و نوین می باشد که به واسطه افزایش خنک سازی محیط و دارا بودن سیستم کاهش مصرف برق، توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را بدست آورد.

شرکت تهویه سپهر در صنعت تاسیسات و تولید محصولات سیستم های مطبوع سرآمد و پیشرو بوده و محصولات خود را با راندمان بالا و کیفیتی کم رقیب به دست شما عزیزان می رساند.این برند معتمد و نام آشنا که در طی سالیانی که جلب اعتماد مشتریان خود را به نیک نامی جلب نموده است، با اندوخته ای گران از تجربیات به محصولات با کیفیت تر و پر طرفدارتر روی آورده است.

جهت دریافت هرگونه اطلاعات فنی در جهت درخواست استعلام قیمت کولر می توانید با کارشناسان فنی شرکت با شماره 02188322011 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای تماس با دیگر واحد های مربوطه خواهشمند است به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.


معرفی کولر تولید شرکت تهویه سپهر

کولر آبی سلولزی هوشمند به همراه سیستم تصفیه هوا کم مصرف و پیشرفته تولید شده توسط شرکت تهویه سپهر، محصولی جدید و موفق از این شرکت بوده که  توان موتور کوپل مستقیم (بدون تسمه، بدون پولی و بدون یاتاقان) از شاخصه های ممتاز آن است.

این موتور از نوع فیش باخ می باشد که این موتور ها به دلایل زیادی عملکرد بسیار بهتری نسبت به مدل های تسمه ای دارند.

شایان ذکر است که در انواع کولر، ترموستات هوشمند و پیشرفته وظیفه کنترل دقیق دمای محیط را برعهده می گیرد. از دیگر مزایای این مدل از کولر ها، استفاده از پد سلولزی در کولر به جای پوشال های معمولی است که هر سال در شروع تابستان از مغازه ها خریداری و در کولر قرار داده می شود.

این نوع از محصولات در ظرفیت های 5000 و 7000 متر مکعب در ساعت و دیگر ظرفیت ها قابل ارائه به مشتریان عزیز می باشند که می توان با استفاده از سیستم های جدید در این کولر ها، میزان سرمایش و راندمان را افزایش داده و بیشترین بهره وری را بدست آورد.

از مزایای استفاده از پد سلولزی به جای پوشال می توان به مواردی چون:

بازدهی بیشتر

کاهش مصرف برق

کاهش رسوب گیری

افزایش درصد جذب آب

عدم تشکیل قارچ بر روی بدنه و موارد دیگر اشاره نمود.

استفاده از پد سلولزی در کولر آبی سلولزی به جهت وجود ساختار هندسی منظم، باعث می شود که توزیع آب بصورت یکنواخت بر روی آن صورت گرفته و در نتیجه، خنک سازی بهتر و بیشتری صورت پذیرد.از دیگر مزایای پد سلولزی به نسبت پوشال، می توان به جذب بالای آب که حدودا معادل 100 لیتر در هر متر مربع پد می باشد اشاره نمود که موجب می گردد سطح تماس هوا با آب بیشتر شود.

همچنین به دلیل وجود ضخامت و عدم وجود منافذ بزرگ، از ورود هوای آلوده و گرد و غبار به داخل کولر جلوگیری نموده و در نتیجه، هوای سالم تری را خواهیم داشت. پد های سلوزی حدودا 5 سال عمر مفید خواهند داشت و می توان از آن استفاده نمود.

از آنجایی که استفاده از پد سلولزی، حمل قطرات ریز آب به صورت تبخیر نشده را در جریان هوا به حداقل می رساند، از این رو انتقال باکتری های مضر تنفسی کاهش یافته و در نتیجه هوای مطبوع سالم تری را تامین می نماید.

حذف تسمه و فولی در انواع کولر برند تهویه سپهر

تمامی محصولات سوپر کولر شرکت تهویه سپهر، برخلاف انواع دیگر کولر رایج در بازار فاقد تسمه و فولی بوده و از یک الکترو موتور کوپل به صورت مستقیم بهره می برند.

از جمله مزایای سیستم کوپل مستقیم در کولرهای تهویه سپهر می توان به موارد زیر اشاره نمود.

صدای کمتر

مصرف برق کمتر

استهلاک کمتر نسبت به الکترو موتور های رایج که با تسمه و فولی کار می کنند.

امکان تنظیم دور فن به میزان دلخواه در صورتی که در کولرهای رایج تعداد دور فن فقط 2 دور کند و تند می باشد.

یکی از عوامل دم کردن هوا تزریق هوای بیشتر از نیاز می باشد، این مشکل در کولر های تهویه سپهر بعلت وجود قابلیت هوادهی متغییر VAV - Variable Air Volume حل شده است.

تاریخچۀ کولر

از آن جایی که کولر آبی در ایران بیش از هر جای دیگری در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، گاها این نوع از کولر ها با عنوان کولر ایرانی در سراسر دنیا شناخته می شوند.

ساختار کولر های آبی بر اساس قدیمی ترین نمونه کولر در جهان یا همان بادگیر ها طراحی شده است که در حدود هزاران سال پیش در مناطق مختلف ایران مورد استفاده قرار می گرفته و برای اولین بار در ایران اختراع گردید.

بادگیر ها یا کولر های سنتی ایرانی، برج هایی هستند که به جهت تهویه، بر روی پشت بام خانه ها ساخته می شده و همچنین در برخی مناطق نیز بر روی آب انبارها و دهانه های معادن به منظور تهویه مورد استفاده قرار می گرفته است. کارکرد بادگیرها به این صورت است که هوای جاری موجود در بیرون از ساختمان و منزل را به سمت داخل خود کشیده و با استفاده از تشت های آبی که درون آن تعبیه شده است، هوا را خنک و سبک نموده و به داخل منازل هدایت می کند.

مسیر خنک سازی در بادگیرها به این ترتیب بود که هوای خنک از بادگیر که در واقع نوع ابتدایی تهویه مطبوع در نظر گرفته می شود، به اتاق های طیقه همکف و همچنین زیر زمین ها ارسال می شود.

در گذشته، استفاده از بادگیرها با اشکال متفاوت، در شهر های جنوب و مرکزی ایران ساخته شده که هر کدام از آن ها، با توجه به ارتفاع و جهت مسیر باد، طراحی و اجرا شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
علی شاه حسینی

تصفیه هوا

کولر